וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופ היינקס חושף: הכלב שלי שכנע אותי להסכים להצעה מבאיירן

מחליפו של קרלו אנצ'לוטי הוצג כמאמנה החדש של באיירן מינכן וחשף סיפור משונה: "התלבטתי מאוד, אבל אז הכלב שלי נבח פעמיים". הנשיא אולי הנס: "שמח שהחבר הכי טוב שלי חבר למועדון"

מימין: אולי הנס, חסן סליחמידיץ', יופ היינקס, קרל היינץ רומניגה, באירן מינכן. רויטרס
היינקס וההנהלה/רויטרס

יופ היינקס ערך היום (שני) את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמנה החדש-ישן של באיירן מינכן. היינקס הוותיק החליף את קרלו אנצ'לוטי שפוטר והוא חוזר אחרי שעזב בקיץ 2013, בתום עונה בה הבווארים זכו טרבל (ליגת האלופות, אליפות, גביע). הוא ישמש בתפקיד עד סיום העונה.

"המצב מסובך, הקבוצה נמצאת בתהליך שינוי", אמר המאמן בן ה-72, "יש פציעות. למשל מנואל נוייר, שהוא השוער הטוב בעולם. גם פרנק ריברי פצוע. אלו החסרונות, אבל מצד שני אני חושב שאני יודע איך לגשת לקבוצה ומה צריך לעשות".

היינקס יעמוד על הקווים בפעם הראשונה במשחק בו באיירן תארח את פרייבורג ביום שבת הקרוב. ביחד איתו חזרו לקבוצה גם עוזריו מעונת הטרבל, הרמן גרלנד ופטר הרמן. הוא הוסיף היום: "אני בטוח שנצליח להחזיר את הקבוצה למסלול. יש פה מספיק איכות בשביל שבאיירן תשנה את פניה".

בנוסף, שעות ספורות לאחר הצגתו היינקס חשף כי מי ששכנע אותו להסכים לקחת את התפקיד היה לא אחר מאשר הכלב שלו. "התלבטתי הרבה מאוד, אשתי והבת שלי דחקו בי להיענות להצעה, אבל מה שגרם לי להשתכנע היה העובדה שכששאלתי את הכלב שלי, הוא נבח פעמיים. זה הבהיר לי סופית מה אני צריך לעשות", אמר בחיוך.

נשיא המועדון, אולי הנס, אמר: "היינקס הוא הפיתרון הטוב ביותר בנקודת הזמן הנוכחית. המינוי שלו יאפשר לנו למצוא מאמן חדש בשקט ולהציג אותו ב-1 ביולי. מבחינתנו מדובר בבחירה האידיאלית ואני שמח שהחבר הכי טוב שלי חזר לבאיירן מינכן".

(עדכון ראשון: 13:39)

עוד בנושא:

בנבחרת גרמניה הבהירו: יוגי לב לא ישוחרר לבאיירן מינכן
מרקו רויס: "הייתי מוותר על כל הכסף כדי להבריא ולחזור לשחק"
הסיבות לפיטוריו של קרלו אנצ'לוטי מבאיירן מינכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully