וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: קול וג'קסון בסגל מכבי תל אביב מול הפועל אילת

8.10.2017 / 16:07

ספאחיה רשם את שני הגארדים המובילים שלו למשחק הבכורה בליגה (20:00, ספורט 5+) מול הקבוצה של מאיר טפירו, רול וקיין לא יתלבשו. גלבוע/גליל תארח את מכבי אשדוד

נבן ספאחיה, גיא גודס, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יוצאים לדרך. נבן ספאחיה וגיא גודס/ברני ארדוב

משחקי המחזור הראשון בליגת העל, הפותח את עונת 2017/18, יימשכו מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים. מכבי תל אביב, אחרי הזכייה בגביע ווינר, תרצה להמשיך את המומנטום שלה כשתצא למשחק חוץ נגד הפועל אילת שרחוקה בינתיים מלהרשים. הפועל גלבוע/גליל, שמראה סימנים חיוביים, תפגוש את מכבי אשדוד של בראד גרינברג. המחזור יינעל במשחק השלמה בעוד שבועיים וחצי בין מכבי חיפה, שנמצאת במסע משחקים ב-NBA, למכבי ראשון לציון.

הפועל אילת - מכבי תל אביב (20:00, ספורט 5+)

בהפועל אילת לא היו מרוצים מהיכולת במשחקי ההכנה עד כה, וגם ההפסד למכבי ראשון לציון ברבע גמר גביע ווינר לא בישר יותר מדי דברים טובים עבור הקבוצה של מאיר טפירו, אז בעיר הדרומית לא חיכו יותר מדי והחתימו בסוף השבוע את הגארד האמריקאי מייק רוסאריו, שכבר נחת בישראל. באילת פעלו בזריזות והספיקו לרשום את רוסאריו ועד סוף העונה ישחקו עם חמישה זרים ויוותרו על 250 אלף שקלים. בשלב הזה נראה כי הסגל של טפירו פשוט עדיין לא מתחבר. שחקני הפנים דמטריוס טרידוול ודנזל בואלס לא מראים סימני שיתוף פעולה פורה, ואלאנדו טאקר עדיין לא בכושר משחק. כדי לשמור על אופטימיות נגד הצהובים, שהביסו אותם פעמיים בתחילת ההכנה, תצטרך אילת משחקי שיא מג'ורדן לויד, טאקר ועמית שמחון, שנמצא על משבצת הישראלי המוביל של הקבוצה.

שחקן הפועל גלבוע גליל ג'ייקובן בראון, שחקן עירוני נהריה אלכס יאנג. קובי אליהו
בונים עליו. ג'ייקובן בראון/קובי אליהו

שבוע גביע ווינר הביא למכבי תל אביב תואר ראשון לעונת 2017/18 והכניס כמות נאה של שחקנים במדים הצהובים לכושר. ג'ון דיברתולומיאו הראה לנבן ספאחיה שיש לו על מי לסמוך גם כשהסגל רחוק מלהיות נקי מפציעות, דשון תומאס הוכיח את עצמו כנשק התקפי יעיל מאוד, יובל זוסמן קיבל לא מעט אחריות מהספסל וגם החזיר במהלכים יפים ואלכס טיוס הראה בגמר שהוא עדיין אחד הגבוהים הטובים ביותר בישראל. לקראת המשחק באילת מקבל ספאחיה בחזרה לסגל את פייר ג'קסון, שנעדר מכל גביע ווינר, וירשום גם את נוריס קול שהיה בסגל לגמר אך לבסוף לא התלבש ולא שיחק. מי שלא יהיו בסגל הם מייקל רול ודיאנדרה קיין. במכבי מאמינים שיצאו מההתמודדות בעיר הדרומית עם ניצחון לקראת פתיחת היורוליג ביום חמישי בבאמברג, במשחק אותו הם מאוד רוצים לנצח.

הפועל גלבוע/גליל - מכבי אשדוד/באר טוביה (19:35, פריצות בספורט 5+)

הקבוצה של אריאל בית הלחמי הרשימה מאוד ברבע גמר גביע ווינר כשגברה די בקלות על הפועל חולון, אך 24 שעות לאחר מכן הציגה שלושה רבעים רעים מאוד נגד עירוני נהריה בהפסד בחצי הגמר. אחרי שבעונה שעברה בגלבוע היו מאוד מרוצים עם ההישג של הבטחת ההשארות מוקדם בליגה וכמעט כניסה לפלייאוף, העונה נראה שהמטרות שונות, והקבוצה בהחלט רואה את עצמה כשווה לשאר קבוצות הליגה אם לא עולה על כמה מהן. בגביע ווינר הרשים מאוד הגארד דיאנג'לו הריסון, שהגיע למועדון אחרי שנתיים טובות בטורקיה, וביחד עם חואקין שוכמן נראה שלבית הלחמי יש לא מעט מנהיגים על הפרקט. במועדון מספרים שברגע שג'ייקובן בראון ייכנס לכושר, הוא יהפוך לאחד הגארדים הטובים בליגה.

מכבי אשדוד שמרה על עצמה מחוץ לאור הזרקורים לאורך כל ההכנה, אך לפי יריבות האימון של הקבוצה של בראד גרינברג, בעיר הנמל נבנתה קבוצה מוכשרת שיכולה לעשות צרות במהלך העונה. הסגל הישראלי של אשדוד הוא לא מהמשובחים בליגה, כשהקפטן אדם אריאל יקבל תמיכה משני שחקנים ותיקים - גוני יזרעאלי ואלכס צ'וברביץ', שניהם אחרי עונה לא משכנעת בהפועל חולון, מהפורוורד הצעיר נמרוד לוי והמתאזרחים טראוויס וורץ' וג'ימי מקדונל. דווקא בגזרת הזרים נראה כי גרינברג הלך על כמה באנקרים בדמותם של קמרון לונג, הנרי סק וג'ראלד לי, כשלגבי דיוויד לאורי יהיה אפשר לקבוע לפי משחקי הליגה הראשונים. באשדוד סימנו את המשחק בגן נר כהזדמנות לפתוח את העונה ברגל ימין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully