וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה פירלו אישר: "אפרוש ממשחק פעיל בדצמבר הקרוב"

הקשר האיטלקי בן ה-38 הכריז כי יסיים את הקריירה עם תום חוזהו בניו יורק סיטי: "בגילי אי אפשר להתאמן כמו שצריך כי כל יום מתגלות בעיות פיזיות חדשות. הגיע הזמן לעשות דברים אחרים"

שחקן יובנטוס אנדראה פירלו. רויטרס
"אי אפשר לשחק עם גיל 50". פירלו/רויטרס

אנדראה פירלו אישר כי יפרוש ממשחק פעיל בדצמבר הקרוב כשהחוזה שלו עם ניו יורק סיטי האמריקאית יסתיים. בריאיון ל"גאזטה דלו ספורט" אמר הקשר בן ה-38: "בכל יום יש לי בעיות פיזיות. אי אפשר להתאמן כמו שצריך וכמו שאתה רוצה כי כל הזמן יש לך בעיה כזו או אחרת. בגיל שלי זה מספיק. זה לא שאתה יכול להמשיך לשחק עד גיל 50. הגיע הזמן לעשות משהו אחר". על עתידו לאחר הפרישה אמר פירלו: "אחזור לאיטליה כבר בדצמבר. יש לי כל מיני רעיונות. אבל ניתן לזמן לעשות את שלו ואז אחליט". יש לציין כי פירלו דיבר בעבר על כך שיפרוש עם תום חוזהו בניו יורק וכעת הדברים מקבילים תוקף רשמי.

פירלו החל את קריירת הבוגרים שלו בברשיה באמצע שנות ה-90. ב-2001 עבר למילאן במדיה שיחק 10 עונות. הוא זכה עם הרוסונרי פעמיים בליגת האלופות ובשתי אליפויות איטליה. ב-2011 עבר ליובנטוס במדיה זכה בארבע אליפויות איטליה והעפיל לגמר ליגת האלופות ב-2014 שם נכנעו הזברות לברצלונה. ב-2015 פירלו עבר לארצות הברית שם גם יסיים את קריירת המשחק המפוארת שלו.

עוד בנושא
מוקדמות המונדיאל: גאנה דורשת לקיים משחק חוזר מול אוגנדה
אריאן רובן שעשוי לפרוש מהנבחרת: "בואו נהיה ריאליים, זה נגמר"
בדקה ה-95: קוסטה ריקה קבעה 1:1 מול הונדורס והעפילה למונדיאל

אנדראה פירלו, קרלו אנצ'לוטי, מילאן. AP
כיכב במילאן ויובנטוס. פירלו ואנצ'לוטי/AP

במדי נבחרת איטליה פירלו זכה במונדיאל 2006 והוא נחשב לאחד השחקנים בעלי השפעה הרבה ביותר על הכדורגל האיטלקי של העשור האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully