וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: גאנה דורשת לקיים משחק חוזר מול אוגנדה

בגאנה טוענים כי שופט המשחק מנע בכוונה ניצחון מהכוכבים השחורים כשפסל שער חוקי בדקה ה-93. לאחרונה נקבע משחק חוזר בין דרום אפריקה לסנגל לאחר שנקבע כי המשחק היה מכור

שחקני נבחרת גאנה, תמונה קבוצתית. רויטרס
שוב מכור? נבחרת גאנה/רויטרס

התאחדות הכדורגל של גאנה הגישה היום (ראשון) בקשה רשמית לפיפ"א לשחק מחדש את משחק מוקדמות הגביע העולמי מול אוגנדה. המשחק התקיים אתמול והסתיים ב-0:0 כשהשופט דניאל בנט פסל שער שכבשו הגנאים בדקה ה-93 של המשחק. בנוסף טוענים ראשי ההתאחדות בגאנה כי השופט לא העניק באופן שגוי לנבחרת הגנאית כדור עונשין מ-11 מטרים. בגאנה רמזו כי השופטים השפיעו בכוונה על תוצאת המשחק כשקראו לפיפ"א: "לבחון לעומק את התנהלות צוות השיפוט".

בגאנה מסתמכים על תקדים שנקבע בחודש שעבר כשפיפ"א קבעה כי המשחק בין דרום אפריקה לסנגל (1:2 לדרום אפריקה) ישוחק מחדש במועד מאוחר יותר. זאת לאחר ששופט ההתמודדות ג'וזף למפטי הורחק לכל החיים משום שחקירה שנוהל בנושא קבעה כי הוא ניסה להשפיע בדרך בלתי הולמת על תוצאת המשחק. ההתמודדות החוזרת בין שתי הנבחרות אמורה להיערך בחודש הבא.

עוד בנושא
בשל חשד למכירה: משחק במוקדמות המונדיאל ישוחק מחדש
אריאן רובן שעשוי לפרוש מהנבחרת: "בואו נהיה ריאליים, זה נגמר"
דיווח: ברצלונה עוקבת אחרי אנתוני מרסיאל ועשויה להחתימו בינואר

כעת רומזים בהתאחדות הגנאית כי המקרה שהתרחש אתמול זהה לאירועי המשחק בין דרום אפריקה לסנגל. בטור פרשנות שפורסם באתר ghanasoccernet.com נכתב: "האם דינו של הכדורגל באפריקה תמיד להיות שנוי במחלוקת? האם אין כל אפשרות לקבוצה להשיג ניצחון חוץ? אפילו העיתונאים האוגנדים היו בהלם כשהשער של גאנה נפסל. ככה אנחנו הורגים את המשחק באפריקה. הכדורגל שלנו זועק לצדק והגינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully