וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויו של עודד קטש למאמן נבחרת ישראל צפוי להיסגר עד יום רביעי

8.10.2017 / 10:51

מחליפו של ארז אדלשטיין צפוי לסגור את תנאיו באופן סופי עד ערב החג, שבוע לפני התאריך הסופי להעברת הסגל הרחב של נבחרת ישראל לקראת החלון הראשון של מוקדמות אליפות העולם 2017

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מינויו של עודד קטש למאמן נבחרת ישראל צפוי להיסגר לכל המאוחר עד יום רביעי, כך נודע לוואלה! ספורט. קטש ויו"ר הוועדה המקצועית עמוס פרישמן כבר נפגשו, וברור לכל כי המאמן היוצא של נבחרת העתודה והפועל אילת ימונה למחליפו של ארז אדלשטיין. אחת הסיבות שהמגעים יסגרו השבוע היא העובדה שכבר ב-18 באוקטובר, יום רביעי הבא, צריכים באיגוד הכדורסל להגיש לפיב"א רשימה של 24 שחקנים שמתוכם יצאו 12 השחקנים למשחקים נגד אסטוניה ב-24 בנובמבר בישראל וביוון ב-27 בנובמבר.

קטש צפוי לקבל במקביל את אימון הנבחרת האולימפית, לה אין שום משימה או קמפיין רשמי בשנה הקרובה, כדי לנסות להריץ שחקנים לקראת שילובם בעתיד בנבחרת ישראל. סוגיית עוזרי המאמן של נבחרת ישראל תקבע רק לאחר מינויו של קטש, וייתכן אחרי שיבחר את הסגל הרחב של הנבחרת שיוגש לפיב"א בשבוע הבא.

במקביל באיגוד הכדורסל כבר מבינים כי פיב"א לא תחזור בה מהחלטתה להוזיז את המשחקים הראשונים במוקדמות אליפות העולם ליום שישי, מה שייצור בעיה גדולה לארח בארץ. יד אליהו, שהיה אמור לארח את המשחק ביום חמישי, כבר תפוס לאירוע קודם, כך שהמשחק צפוי להיערך באולם גדול אחר, ככל הנראה חולון, ובשל העובדה כי השבת נכנסת באותו השבוע בשעה 16:15 במרכז הארץ, יצטרך המשחק להתחיל בסביבות השעה 13:30.

עוד בנושא:

לאן תלך הקריירה של עודד קטש אחרי הטורניר הקסום עם העתודה?
איגוד הכדורסל הודיע: חוזהו של ארז אדלשטיין בנבחרת לא יוארך
מי יזומן? הצעירים שנאבקים על מקום בסגל למוקדמות האליפות העולם

מאמן נבחרת העתודה של ישראל עודד קטש. ברני ארדוב
הזמן דוחק. קטש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully