וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן ראדי: "יצא לי כדור מושלם, אין שמח ממני". חשש לקרע לסיבוק

קשר הפועל באר שבע חגג את ה-1:2 על מכבי פתח תקוה ברבע גמר גביע הטוטו, הבלם הצ'כי שנפצע שוחח עם הצוות המקצועי וייבדק. ברק בכר: "אחד הניצחונות הכי מתוקים שהיו לנו"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
"הניצחון והעלייה לחצי הגמר ייתנו פוש אדיר". ברק בכר/ברני ארדוב

הפועל באר שבע גברה הערב (שבת) 1:2 על מכבי פתח תקוה במסגרת רבע גמר גביע הטוטו בעזרת שער ניצחון של מהראן ראדי בדקה ה-85. בשלב חצי הגמר האדומים יפגשו את המנצחת במפגש בין מכבי חיפה להפועל עכו.

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר אמר בסיום: "הולך קשה מאוד, אבל גם מתוק מאוד. זה אולי אחד הניצחונות הכי מתוקים שהיו לנו, בטח השנה. להיות עם 13-14 שחקנים בסגל זה מטורף בכל קנה מידה. הרבה שחקנים לא שיחקנו בעמדות שלהם, עשינו הרבה אלתורים. חלק עבדו, חלק פחות, אבל עשינו ניצחון מאוד מתוק ומאוד חשוב. ראדי הוא אחד שבאמת נותן את הכול ולא סתם הוא כובש שערים כאלה מכריעים ויפים. אוטוטו נהיה עם סגל יותר גדול ויהיו לנו יותר אפשרויות, הניצחון הזה והעלייה לחצי הגמר ייתנו פוש אדיר. קואנקה עשה דברים טובים ופחות טובים, אבל רואים שהוא מאוד מוכשר ונצטרך להרוויח אותו השנה".

מהראן ראדי התייחס לשער הניצחון המרהיב שלו: "זו האמונה, במקרה הזה הכול הלך מושלם. אמרתי לחבר'ה שזו הפעם הראשונה שהגעתי עם הפנים לשער. ראיתי את השוער, זיהיתי שהוא קצת בחוץ, כיוונתי ויצא לי כדור מושלם. אין יותר שמח ממני. המשחק הזה נתן הרבה לשחקנים שמקבלים פחות דקות, וצריך לתת להם את הכבוד על ההשקעה והגישה. לפעמים זה קשה. הכי כיף להתקדם ולהשתפר דרך ניצחון. עם החזרה של שחקני הנבחרת והפצועים, אני מאמין שנחזיר את הביטחון לכולם".

המאמן המפסיד, שרון מימר: "המון החמצות, לא היינו שקטים ליד השער. הגענו להמון מצבים, אבל אחוזי הניצול היו נמוכים מאוד. חבל, כי המשחק היה מאוד מעודד. אני שונא להפסיד, אבל אקח הרבה דברים חיוביים מהמשחק הזה. גם השחקנים המחליפים של באר שבע ברמה מאוד גבוהה. יכולנו להשיג תוצאה טובה יותר, אבל גיליתי פה הרבה שחקנים. לפעמים יש תקופות כאלה שהכול הולך הפוך. צריך להיות חזקים, להשתפר ולעבור אותן. אם נמשיך ככה, בסוף יהיה טוב".

על הדיווחים בנוגע להתעניינות של יובנטוס וליברפול במנור סולומון, אמר המאמן: "כרגע זה רק שמועות. אני יודע שבקבוצה לא ממהרים כל כך למכור את מנור ורוצים שהוא יעזור לקבוצה ויתקדם כאן".

הבלם תומאש סיבוק, שנפצע ונאלץ לעזוב את המגרש בדקה ה-29, שוחח בסיום עם הצוות המקצועי וטען כי הוא חושש שמדובר בקרע בשריר הירך האחורי. הבלם ייבדק מחר.

עוד בנושא:

רבע גמר גביע הטוטו: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה
דיווח: יובנטוס וליברפול נאבקות על שירותיו של מנור סולומון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully