וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה האלפ: "התביישתי בעצמי לא פעם, לא הצלחתי לשלוט בעצבים"

רומניה בטירוף אחרי שהטניסאית בת ה-26 הבטיחה שתהיה הראשונה מהמדינה שלה שעולה אל המקום הראשון בעולם. האלפ עצמה אמרה: "אני לא רוצה בכלל לחשוב מה קורה במדינה עכשיו כי יש לי עוד גמר"

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. AP
מאושרת. האלפ/AP

סימונה האלפ תהפוך ביום שני לאישה ה-25 ולרומנייה הראשונה אי פעם שמדורגת במקום הראשון בדירוג הנשים בטניס. הרומנייה בת ה-26, שהפסידה השנה שלוש פעמים כשהייתה לה הזדמנות לטפס לפסגת הדירוג, תעלה אל המקום הראשון אחרי שניצחה את ילנה אוסטפנקו בחצי גמר בייג'ינג והשיגה נקמה קטנה על ההפסד מולה בגמר רולאן גארוס השנה. מיד עם ניצחונה של האלפ החלו ברומניה חגיגות שצפויות להימשיך בימים הקרובים, כשגם האלפ עצמה צפויה להגיע למדינה כדי לחגוג עם המעריצים. כל גדולי רומניה בירכו ושלחו הקדשות.

עוד בנושא:
סימונה האלפ ניצחה את אוסטפנקו ותעלה למקום הראשון

"זו הייתה השנה הקשה ביותר, אבל גם הטובה ביותר", אמרה האלפ לאתר ה-WTA, "בהתחלה היה קשה מאוד. הייתי פצועה ולא האמנתי שאוכל להגיע בכלל לטורניר גמר הסבב בסינגפור. להגיע לשם ולהיות במקום הראשון בעולם זה נהדר. אני יכולה לומר ששכחתי את כל מה שעברתי השנה. אני פשוט נהנית מהרגע הזה עכשיו. הרגע הקשה ביותר השנה מבחינתי היה ההפסד בגמר רולאן גארוס. זו הייתה ההזדמנות הראשונה מבחינתי לעלות אל המקום הראשון בעולם ולזכות בגרנד סלאם ראשון. הייתי הרוסה אחרי המשחק הזה. לאחר מכן פשוט המשכתי לעבוד. אמרתי שזה הולך לקרות יום אחד, רק הייתי צריכה לחזור למגרש ולעבוד קשה יותר וזה מה שעשיתי.

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. AP
האלפ/AP

"לאחר מכן הייתי בווימבלדון והייתי קרובה מאוד, מרחק שתי נקודות מניצחון והפסדתי. לדעתי, שיחקתי מצוין בעונת המשטחים הקשים בארצות הברית. פשוט לא הפסקתי להאמין והקבוצה שלי הייתה הנדרת. האנשים סביבי, דארן (קייהיל, המאמן שלה) אמר לי תמיד שאם אמשיך לעבוד כמו שאני עובדת, אצליח לעשות את זה. היום עשיתי את זה אחרי כל כך הרבה רגעים קשים. אני חושבת שגם המשחק מול שראפובה באליפות ארצות הברית עזר לי, להפוך לחזקה יותר ולראות טוב יותר מה אני רוצה לעשות עם הקריירה שלי. ברור שהאמנתי שההזדמנויות עוד יגיעו, אני לא אומרת כלום אם אני לא מאמינה בו. אני מעדיפה לשתוק במצבים כאלה. אם אני אומרת משהו, זה כי אני מתכוונת אליו".

האלפ דיברה על בנאדם מיוחד שעזר לה אחרי ההפסד בגמר רולאן גארוס: "הפסיכולוגית שלי. עבדתי בבית עם אדם רומני שעזר לי בתקופה הזו. אני רוצה להודות להם כי הם הראו לי מה אני צריכה לשפר ומה לשנות כדי להיות טובה יותר. במקום הראשון נמצאת העוצמה המנטאלית שלי. תמיד היה לי את המשחק. הייתי קרובה בהרבה מקרים, ב-2014 בסינגפור למשל, אבל מבחינה מנטאלית לא הייתי קרובה. השנה הייתי הכי טובה שהייתי אי פעם על המגרש. אני מאושרת מהגישה שלי ולא מתביישת בזה יותר. בעבר התביישתי בעצמי. אחרי מיאמי ואחרי כמה משחקים נוספים בעבר כי לא הצלחתי לשלוט בעצבים שלי, לא יכולתי לשלוט בעצמי. דיברתי רע מדי על עצמי, לא מגיע לי הדבר הזה כי אני עובדת קשה וצריכה להעריך את זה".

האלפ גם דיברה על העובדה שהפכה לרומנייה הראשונה אי פעם שנמצאת במקום הראשון בעולם: "זה נהדר. אילייה נסטאסה שלח לי הודעה וכתב לי שהוא גאה בי. שנינו עשינו היסטוריה עבורה רומניה וזה נהדר וברור שזה משמעותי מאוד בשבילי. אני לא יודעת מה התגובות בבית, אני בכלל לא רוצה לחשוב על זה כי מחר יש עוד משחק שהולך להיות קשה מאוד. אבל לאחר מכן אני אסע הביתה ואחגוג עם כולם

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully