וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייג'ינג: רפאל נדאל עלה לגמר

השור ממאיורקה, המדורג ראשון, ניצח 3:6, 6:4, 1:6 את גריגור דימיטרוב (8) ויפגוש בגמר את ניק קיריוס. סימונה האלפ ניצחה 2:6, 4:6 את ילנה אוסטפנקו ותעלה אל המקום הראשון

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. AP
עשתה היסטוריה לרומניה. האלפ/AP

סימונה האלפ הפכה הבוקר (שבת) לטניסאית ה-25 בהיסטוריה שמטפסת לראש הדירוג העולמי, שם תתייצב כאשר הדירוג החדש יתפרסם ביום שני בבוקר. האלפ היא הרומניה הראשונה אי פעם שמובילה את הדירוג ובסך הכול, הטניסאית החמישית ב-2017 שעולה למקום הראשון בעולם, אחרי שגרבינייה מוגורוסה הספרדיה בילתה שם ארבעה שבועות בלבד וקדמו לה בשנה הקלנדרית הנוכחית אנג'ליק קרבר, סרינה וויליאמס וקרולינה פלישקובה.

האלפ הצליחה להשיג את המקום הראשון בעולם לאחר שגברה היום 2:6, 4:6 על הלטבית ילנה אוסטפנקו בחצי גמר טורניר בייג'ינג. היא ממתינה בגמר למי שנמצאת לאחרונה בכושר מעולה, קרולין גרסיה. הצרפתייה בת ה-23, המדורגת 15 בעולם, הגיעה לאליפות סין הפתוחה אחרי שזכתה בטורניר ווהאן - שגם היה הטורניר הגדול ביותר שזכתה בו אי פעם - ועכשיו היא תשחק על הזכות לזכות בתואר שני ברציפות. גרסיה ניצחה 3:6, 5:7 את פטרה קביטובה (18), שביצעה לא פחות מ-11 שגיאות כפולות במהלך המשחק.

בצד של הגברים הצליח רפאל נדאל לעלות לגמר. המדורג מספר אחת בעולם ישחק בראשון על התואר השישי שלו ב-2017 אחרי שניצח 3:6, 6:4, 1:6 את גריגור דימיטרוב הבולגרי (8 בעולם) במשחק שארך שעתיים ועוד 16 דקות. דימיטרוב הגיש 10 אייסים, אבל גם ביצע 6 שגיאות כפולות. זו הפעם הרביעית בקריירה שרפא עולה לגמר בבייג'ינג, בגמר ישחק נדאל נגד ניק קיריוס (19 בעולם), שניצח 3:6, 5:7 את סשה זברב (4), שהבטיח אתמול את מקומו בטורניר גמר הסבב בלונדון..

בטורניר טוקיו, הגמר יפגיש בין דויד גופן הבלגי לאדריאן מנארינו מצרפת. גופן ניצח בשתי מערכות צמודות את הארגנטינאי דייגו שוורצמן, 6:7 (3), 6:7 (6) ואילו מנארינו הפתיע את מארין צ'יליץ' הקרואטי עם 7:6 (5), 4:6, 0:6, כשהוא חוזר מפיגור מערכה ומפגין טניס מצוין במערכה המכריעה.

עוד בנושא:

מריה שראפובה כמו שלא הכרתם: מסקנות מספרה של הטניסאית

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
משחק אחד מהתואר השביעי השנה. נדאל/רויטרס
סשה זברב טניסאי גרמני. AP
זברב עצבני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully