וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא לה ליגה: "אם המרד יימשך, נקיים ליגה בלי ברצלונה ואספניול"

קטלוניה עשויה להכריז עצמאות מספרד השבוע וחאבייר טבאס הבהיר: "הקבוצות רוצות להמשיך, אבל החלטת בית המשפט ברורה". על המשחק של בארסה שהתקיים ללא קהל: "זה עשה נזק"

one

שבוע לאחר משאל העם והרוחות בקטלוניה ממשיכות לסעור. הקטלאנים רצו להכריז על עצמאות מספרד כבר ביום שני הקרוב, אך בית המשפט הספרדי קבע כי מדובר במהלך לא חוקי ועצר את הפרלמנט הקטלאני מהתקדמות בנושא. למרות זאת, ייתכן כי הכרזת העצמאות תתקיים ביום שלישי ואם הדבר אכן יקרה, גם קבוצות הכדורגל של חבל הארץ ובכללן ברצלונה כמובן, עשויות להיות מושפעות.

נשיא הליגה הספרדית, חאבייר טבאס, הבהיר בריאיון שהעניק: "אם המרד הזה יימשך ובסוף ייצא לפועל, נעבוד כדי לקיים ליגה בלי ברצלונה, בלי אספניול, בלי חימנסטיק, בלי ג'ירונה... אני יודע שהקבוצות האלה רוצות להמשיך לשחק בליגה הספרדית, אבל ההחלטה של בית המשפט הספרדי היא מאוד ברורה".

עוד בנושא:

בספרד מהללים את איסקו וה"שער מהמוזיאון", ראמוס במסר לפיקה
בקרוב בסין: "פארק ליאונל מסי" הושק במסיבת עיתונאים חגיגית
ברצלונה הודיעה: אנדרס אינייסטה האריך את חוזהו "לכל החיים"

שחקני ברצלונה חוגגים שער. רויטרס
ימים אחרונים בליגה הספרדית? שחקני ברצלונה/רויטרס

טבאס נשאל גם על המשחק בין ברצלונה ללאס פלמאס, ששוחק ביום ראשון החולף ללא קהל אחרי שכמעט בוטל תחילה בשל המהומות ברחובות העיר בזמן משאל העם: "המשחק היה חייב להתקיים, כי הייתה הוראה מבית המשפט להמשיך עם כל הדברים כסדרם. זה היה משחק ליגה, המשטרה המקומית נתנה את האישור שלה לקיים אותו והוא אכן היה צריך להתקיים. הליגה הספרדית לא יכולה להיכנס לנושאים כמו זה שהיה באותו זמן בקטלוניה ולהביע את עמדתה לכאן או לכאן. הליגה הספרדית נשמעת אך ורק להוראות שהיא מקבלת ממוסדות החוק ומבית המשפט. אין ספק שקיום המשחק בלי קהל עשה לנו נזק".

לגבי מצבו של ג'רארד פיקה, ששוב ספג אמש, בניצחון על אלבניה, בוז מהקהל של נבחרת ספרד, אמר טבאס: "נבחרת ספרד היא לא קבוצת אולסטאר. אני חושב שלנבחרת צריכים להגיע השחקנים הטובים ביותר שיש לספרד וכאלה שיש להם רגש ואהבה לנבחרת הספרדית, אחרת יש בעיה... בספרד יכולה להיות רק נבחרת אחת, הספרדית. ככה קבע חוק הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully