וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: אנדרס אינייסטה האריך את חוזהו "לכל החיים"

על רקע השמועות שיעזוב בקיץ עם תום חוזהו, הקבוצה פרסמה כי יישאר "ככל שירצה" ואף ישתלב בתפקיד מקצועי במועדון לאחר הפרישה. ז'וספ מריה ברתומאו: "קורא לדו שיח בין ספרד לקטלוניה"

one

אנדרס אינייסטה האריך היום (שישי) את חוזהו בברצלונה "לכל החיים", על פי הודעת המועדון. חוזהו של הקשר בן ה-33, שלובש את מדי הקבוצה מאז שנת 2002 ונחשב לאחד הסמלים הגדולים בתולדותיה, אמור היה להסתיים הקיץ ובשבועות האחרונים החלו לצוץ שמועות שיעזוב ויסיים את הקריירה בקבוצה אחרת, אולי אפילו בליגה אחרת. הבוקר, כאמור, הגיעה התשובה בדמות חוזה ארוך טווח שבמסגרתו אינייסטה יוכל להישאר במועדון "ככל שירצה", ואף להשתלב בתפקיד מקצועי לאחר הפרישה.

"משמח אותי מאוד לקבל מהמועדון את ההזדמנות הזו", אמר אינייסטה. "תמיד הייתי משוכנע באהבה שלי את בארסה ואני יודע שלא אוכל להיות באף מקום טוב יותר. אני מודה למועדון על החוזה הזה".

"ברצלונה ואינייסטה הגיעו לסיכום על חוזה לכל החיים בהסכמת שני הצדדים. החתימה הרשמית תהיה בהמשך היום בקאמפ נואו". כך הודיעה ברצלונה באתר הרשמי שלה. כזכור, חוזהו המקורי של אינייסטה בן ה-33 יפוג הקיץ, כאשר בחודשים האחרונים התפרסמו דיווחים לפיהם הקשר נמצא חזק על הכוונת של יובנטוס. אינייסטה הצטרף לברצלונה בגיל 12 ב-1996 ומאז זכה בלא פחות מ-28 תארים עם הקטלאנים, כולל זכיות בשמונה תארי אליפות, וארבע פעמים בליגת האלופות.

שחקן נבחרת ספרד, אנדרס אינייסטה. AP
זה לנצח. אינייסטה במדי ברצלונה/AP

עוד בברצלונה: הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו פרסם הבוקר הצהרה קצרה בנוגע למצב הפוליטי מתוח, ונשמע מפויס יותר מבעבר. "ברצלונה דורשת תהליך של הידברות ומשא ומתן כדי למצוא פיתרון פוליטי למצב בקטלוניה", נכתב בהודעה מטעמו. "המועדון קורא מכאן לכל הגורמים הרלוונטיים לסיים את הפרשייה הזו במלוא הכבוד, ומייחל לכך שתינתן לרוב הקטלוני לקבוע את גורלו. אנחנו, לצד ארגונים חברתיים נוספים, רוצים לבנות גשרים ולהיות הצד המפייס בין הצדדים. רק ככה אנשים יבינו אחד את השני".

גם פניו של אנדרס אינייסטה לשלום. "מעולם לא התייחסתי ומעולם לא אתייחס לנושאים כל כך סבוכים ומתוחים, אבל הפעם מדובר במצב שונה. לפני שאנחנו עושים לעצמנו עוד יותר נזק, אנחנו זקוקים לדיאלוג. הפוליטיקאים חייב לנהל משר ומתן. תעשו את זה עבור כולנו, כדי שנוכל לחיות בשלווה", כתב בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully