וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "יכולנו לגמור את זה גם עם 0:4, פשוט לא הבקענו"

מאמן נבחרת ישראל סיכם את ה-0:1 הלא משכנע מול נבחרת ליכטנשטיין בבית ז' של מוקדמות הגביע העולמי. איתן טיבי: "שמח על שער הבכורה בנבחרת". חמד: "זה לא מגרש קל, העיקר שניצחנו"

באדיבות "כאן בהרצה"

נבחרת ישראל קטעה הערב (שישי) רצף של ארבעה הפסדים בבית ז' של מוקדמות המונדיאל אחרי שניצחה 0:1 בחוץ את ליכטנשטיין החלשה משער של איתן טיבי בדקה ה-21. ישראל אמנם שלטה במתרחש בשדה אבל גם הפעם הייתה רחוקה מאוד מלהרשים.

המאמן אלישע לוי אמר לאחר שריקת הסיום: "בוודאי שאנחנו לוקחים קודם כל את התוצאה. התוצאה היתה מינימלית, יכולנו לגמור את זה קל, 0:3, או 0:4, היו לנו כמה מצבים טובים אבל לקינו בקבלת ההחלטות. הגענו למספיק הזדמנויות, זה מאוד פשוט, החמצנו. היו לנו 4-5 הזדמנויות טובות מאוד להבקיע ולא עשינו את זה. נסתפק הפעם בניצחון".

עוד בנושא
נבחרת ישראל ניצחה את ליכטנשטיין 0:1
נבחרת ספרד הביסה את אלבניה 0:3 ועלתה למונדיאל
ארגנטינה מיואשת: "אין לנו מנהיגים, למסי אין עם מי לשחק"

נבחרת ישראל, איתן טיבי, טל בן חיים,  אופיר דוידזאדה. רויטרס
נבחרת ישראל חוגגת עם איתן טיבי/רויטרס

כובש השער איתן טיבי הוסיף: "אני מאוד שמח על גול הבכורה שלי בנבחרת ישראל. שמח שניצחנו. אנחנו עם הפנים קדימה לקראת המשחק מול ספרד. איבדנו שליטה בחלקים מהמשחק, יכולנו תת עוד שערים, לצערי זה לא קרה אבל מה שחשוב זו התוצאה".

המגן אופיר דוידזאדה אמר בסיום: "היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה. יכולנו לגמור את הסיפור אז וזה לא קרה. ברור שאנחנו צריכים לשחק טוב יותר מול ספרד, זה לא יספיק, אבל עם התמיכה של הקהל אנחנו מקווים להשיג תוצאה טובה . המקום השלישי בהישג יד.

החלוץ תומר חמד העדיף להתמקד בחצי הכוס המלאה: "אנחנו שמחים על הניצחון. זה לא מגרש קל. התוצאה הייתה הכי חשובה מבחינתנו וניצחנו. אנחנו מגיעים מול ספרד כדי לסיים את הקמפיין בטעם טוב ומקווים לראות הרבה קהל".

הקפטן טל בן חיים סיכם: "משחק לא מספיק טוב שלנו. איתן טיבי כבש שער בכורה בנבחרת וזה הספיק לניצחון. עכשיו צריך להרים את הרמה לקראת ספרד. אמנם יצרנו מצבי הבקעה, אבל צריך לשחק יותר מהר. השורה התחתונה היא רק הניצחון וטוב שלא ספגנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully