וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה מיואשת: "אין לנו מנהיגים, למסי אין עם מי לשחק"

האוהדים והפרשנים התעוררו לבוקר קשה עם חשש אמיתי מהיעדרות מהמונדיאל. כולם סופגים אש: "אין שחקנים איכותיים, מסי מוביל מבחינה מקצועית, אבל הוא לא מאלו שצועקים ומעודדים"

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. רויטרס
היחיד שעוד זוכה לקצת אמון. מסי/רויטרס

ארגנטינה בלחץ. ה-0:0 הביתי נגד פרו הפך את המצב של האלביסלסטה לבעייתי אפילו יותר בבית מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה ופתאום היעדרות ראשונה מהגביע העולמי מאז 1970, נראית מוחשית.

בינתיים מתפתח משבר אמון כבד בין האוהדים והפרשנים, לשחקנים. שלב הביקורת על כדורגלנים ספציפיים כבר כמעט עבר, והוא הוחלף בייאוש מוחלט מהאופי שלהם. אחרי חודשים ארוכים של מפח נפש, אף אחד כבר לא מאמין גם בשחקנים כמו אנחל די מריה, חאבייר מסצ'ראנו ואבר באנגה, שכבר עשו דבר או שניים בעבר.

"אין לנו מנהיגים", כתב בטור האישי שלו דניאל ברטוני, שזכה עם ארגנטינה במונדיאל 1978, "מסי אולי מוביל מבחינה מקצועית, אבל אני לא רואה אותו מפעיל לחץ על השופטים, צועק על שחקנים, מעודד. וזו לא הבעיה היחידה. צריך להרכיב שחקנים שיעזרו למסי ויתאימו לו. הרי אם הוא לא יעשה את ההבדל, מי יעשה? אף אחד".

גם שחקן העבר ריקרדו בוצ'יני, שבעצמו רשם 28 הופעות בנבחרת ארגנטינה, לא סומך על אף אחד מלבד על כוכב ברצלונה: "אין לנו שחקנים איכותיים, למסי אין עם מי לשחק, אף אחד לא עושה תנועה כדי לקבל את הכדור".


עוד בנושא:

רק 0:0 לארגנטינה נגד פרו בבית, ירדה למקום השישי
"פארק ליאונל מסי" בסין הושק במסיבת עיתונאים חגיגית
BBC: "סכנה מוחשית לקיומו של מונדיאל 2022 בקטאר"

שחקני נבחרת ארגנטינה. רויטרס
המאזן באקוודור לא מעודד. ארגנטינה/רויטרס

ארגנטינה כבשה רק שער אחד בארבעת משחקי המוקדמות האחרונים וגם הוא שער עצמי של ונצואלה בתיקו 1:1 המאכזב בבואנוס איירס. מלך שערי הנבחרת בקמפיין הוא מסי, אבל יש לו ארבעה כיבושים בלבד. רק בוליביה שמדורגת במקום הלפני אחרון, כבשה פחות מ-16 של האלביסלסטה.

במוקדמות 2014 ארגנטינה הבקיעה 35 שערים, במוקדמות 2010 23, במוקדמות 2006 29, במוקדמות 2002 42 ובמוקדמות 1998 23. במוקדמות 1994 שלב המוקדמות עדיין שוחק בבתים של שלושה נבחרות וארגנטינה כבשה 7 שערים ב-6 משחקים. מבחינת ממוצע זה עדיין הרבה יותר טוב מה-16 האומללים עכשיו.

בינתיים הוכרז "עוצר" במחנה הנבחרת ואף אחד לא הורשה לעזוב אותו עד ההמראה לקיטו, למשחק האחרון בשלב המוקדמות בלילה שבין שלישי לרביעי. ניצחון באקוודור כנראה יעניק לארגנטינה כרטיס למונדיאל, או לכל הפחות את המקום החמישי ששווה מפגש פלייאוף עם ניו זילנד הצנועה. אלא שבכושר הנוכחי של ארגנטינה זה לא יהיה פשוט.

המאזן בשלושת המשחקים האחרונים בין הנבחרות בקיטו במוקדמות מונדיאל נראה כך: 2 ניצחונות לאקוודור, 1 תוצאות תיקו, 0 ניצחונות לארגנטינה. הנבחרת הביתית אמנם איבדה סיכוי להעפיל לרוסיה, אבל היא תשמח להיזכר כזו שדפקה את המסמר האחרון בארון של האימפריה מדרום. "אנחנו הולכים להיפרד מהקמפיין ניצחון על ארגנטינה. נעשה הכול כדי שהאוהדים שלנו יהיו גאים", אמר המאמן חורחה סליסו, שהוא בעצמו ארגנטינאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully