וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורוליג דחתה את הצעת הפשרה של פיב"א בנוגע ללוח המשחקים

6.10.2017 / 20:15

הנהלת הארגון הודיעה כי ההצעה של פיב"א בנוגע להתנגשות בין משחקי היורוליג לנבחרות הלאומיות העונה "לא פותרת את הבעיות ואף יוצרת נוספות". העימות החזיתי בין שני הגופים נמשך

ג'ורדי ברתומאו מזכ"ל היורוליג. ברני ארדוב
השיב בשלילה להצעה. מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו/ברני ארדוב

הנהלת היורוליג הודיעה הערב (שישי) רשמית כי היא דוחה את הצעת הפשרה של פיב"א בנוגע ללוח המשחקים לעונה הקרובה. כך שמשחקי הנבחרות הלאומיות ומשחקי היורוליג יתקיימו נכון לעכשיו באותה השעה.

על פי הצעת הפשרה של פיב"א המשחקים הראשונים בחלונות הנבחרות, שייערכו בנובמבר 2017 ופברואר 2018, יתקיימו כולם בימי שישי, על מנת לאפשר את קיום מחזור היורוליג באותו שבוע. במצב שקדם להצעה של פיב"א השבוע חצי מהמשחקים שובצו ליום חמישי, מה שיצר בעיה גדולה של לוחות זמנים לקיים את המשחקים.

עם זאת, הצעה זו לא מספקת את היורוליג והיום אחרי פגישה של ראשי המועדונים המשתתפים במפעל הוחלט בארגון להתנגד ליוזמה. בהודעה מטעם היורוליג נאמר: "ההצעה של פיב"א לא פותרת את הבעיות המרכזיות שעל הפרק ואף יוצרת בעיות נוספות". ביורוליג מציינים כי לוח המשחקים המוצע על ידי פיב"א ימנע משחקנים אירופיים המשחקים ב-NBA להשתתף בתחרות ויצור עומס גדול על שחקני היורוליג. מטעמים אלו הוחלט במפעל הבכיר ביבשת להתנגד למהלך והעימות החזיתי בין שני הגופים המרכזיים בכדורסל האירופי נמשך.

עוד בנושא
המשבר בדרך לסיום? מוקדמות אליפות העולם לא יערכו בימי חמישי
למרות ההצהרות: הוועדה המקצועית לא המליצה על שתי עולות ושתי יורדות
במכבי תל אביב מנסים לשמור על פרופורציות: "יצא טוב מכל הפציעות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully