וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מנסים לשמור על פרופורציות: "יצא טוב מכל הפציעות"

6.10.2017 / 8:25

אחרי הזכייה בגביע ווינר, הצהובים מתאמצים לשמור על איפוק. מזרחי והבעלים עומדים במילה שלא להתערב (בינתיים), דיברתולומאו "מקבל ביטחון", בולדן מבהיר ש"אף אחד לא חושב מה היה כאן בעבר"

one

לפתיחת העונה הזו פיללו במכבי תל אביב: הצהובים זכו אמש (חמישי) בגביע ווינר אחרי ניצחון 79:93 על עירוני נהריה, וסימנו וי על התואר הראשון של העונה. בקבוצה שוב ציינו אמש כי "זה יתן לנו קצת אוויר לקראת פתיחת העונה", אולם המאמן נבן ספאחיה דאג להדגיש בפני השחקנים בחדר ההלבשה: "כל הכבוד על הניצחון, אבל זה משחק טרום עונה, יש לנו עוד דרך לעבור, היו כל מיני טעויות במשחק ונצטרך להשתפר".

היו"ר שמעון מזרחי ניגש בסיום המשחק לאוהדים, אולם הוא, כמו גם חברי ההנהלה הבכירים האחרים, העדיפו לצפות מהצד בחגיגות השחקנים. לאחר שנשלחו לעברם לא מעט חיצי ביקורת בעונה שעברה, ראשי הקבוצה סיכמו ביניהם לקחת צעד אחורה ולא להתערב בעניינים מקצועיים. אולי בגלל זה מזרחי סירב לדבר על הקבוצה עצמה ורק הסכים להגיד בקצרה בסיום: "צפויה לנו עוד הרבה עבודה. יש לנו מאמנים שיבצעו את העבודה, אבל טוב לזכות בגביע ראשון. אני לא נכנס לדברים מקצועיים, יש לנו צוות מקצועי בשביל זה", אמר מזרחי.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב זכתה בגביע ווינר אחרי ניצחון 79:93 על עירוני נהריה
קבוצה בפיצול אישיות: אודי הירש מסכם את הזכייה של מכבי תל אביב
ספאחיה לאחר הזכייה בגביע ווינר: "עשינו צעד גדול, התחושה נהדרת"

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב עם כרם משעור. ברני ארדוב
בינתיים ההנהלה נותנת חופש פעולה. הצוות המקצועי של מכבי תל אביב חוגג/ברני ארדוב

את הגביע הניף הקפטן הטרי איתי שגב, ולאחר שעשה זאת הולבשו השחקנים בחולצות מיוחדות שהוכנו מראש. השחקנים נראו מאושרים, התחבקו ביניהם ומיהרו לגשת לאוהדים. ג'ונה בולדן, שסיים עם 11 נקודות, 9 ריבאונדים וגם 4 איבודים, סיכם: "לא דאגנו לגבי מה שקרה בעונה שעברה, אלא באנו במטרה לזכות בגביע. היתה לנו תוכנית וביצענו אותה. איבדנו יתרון במהלך המשחק, אבל זה הכדורסל. נהדר להניף גביע. זו הרגשה נהדרת, אי אפשר לתאר, ברגע שאתה מגיע ומשיג את המטרה, זו הרגשה שאי אשפר לתאר. יש עוד דרך לעבור, אבל אנחנו מתחילים להתחבר, וכולם מוכנים מנטלית לתחילת העונה. אף אחד לא לא חושב על העונה שעברה. כולם מתרכזים בעונה הנוכחית".

איתי שגב הוסיף: "זה מרגש מאוד, כיף. יש עוד שלושה תארים נעשה את המקסימום כדי שזה יקרה. זה תואר שנותן לנו הרבה ביטחון להמשך העונה, מראה לכולם מה הכוונות שלנו, הזכייה הייתה חשובה לנו גם כדי להראות שגם בסגל חסר אנחנו יכולים לעשות דברים טובים ויפים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני מכבי תל אביב עם גביע ווינר 2017/18. ברני ארדוב
תואר חסר חשיבות או זריקת אנרגיה לקראת פתיחת העונה? שחקני מכבי תל אביב חוגגים/ברני ארדוב

מכבי תל אביב שיחקה ללא דיאנדרה קיין, נוריס קול ופייר ג'קסון, ובהיעדרם מי שתפס את משבצת הרכז המוביל היה ג'ון דיברתולומאו, שגם הוכתר ל-MVP הטורניר. "בהתחלה היו חששות בקבוצה ושאלו מתי כולם חוזרים, אבל ג'ון קיבל בזכות זה הרבה דקות וצבר ביטחון. זה חיובי ובסופו של דבר יצא מזה טוב, כי זה משהו שהוא ייקח איתו לתוך העונה", אמרו בקבוצה.

דיברתולומאו עצמו אמר בסיום: "אני נהנה כרכז, עשיתי את זה בעבר. נראה אם אשחק בעמדה הזאת גם העונה, אם יבקשו ממני את זה, אעשה את זה. בכל מקרה, צריך לשמור על פרופורציות, זו רק הכנה לעונה".

ארטיום פרחוסקי, שהסתפק בשלוש נקודות בלבד, אמר: "זו הרגשה נפלאה, תמיד כיף לזכות במשהו לפני העונה. זה נותן לנו הרבה מוטיבציה, אבל עדיין יש לנו הרבה דברים לשפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully