וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בדרך לסיום? מוקדמות אליפות העולם לא יערכו בימי חמישי

4.10.2017 / 17:25

פיב"א הודיעה כי המשחקים שיתקיימו בנובמבר ובפברואר נדחו לימי שישי כדי לאפשר את קיום מחזור היורוליג. המשמעות עבור ישראל - המשחק נגד אסטוניה צפוי להתחיל לפני 14:00 בצהריים

שחקני נבחרת ישראל בכדורסל. ברני ארדוב
נבחרת ישראל לא תוכל לארח את המשחק הפתיחה ביד אלינו/ברני ארדוב

האם מסתמן פיתרון סופי למשבר בין הנהלת פיב"א ליורוליג? פיב"א הוציאה היום (רביעי) הודעה לתקשורת לפיה המשחקים הראשונים בחלונות הנבחרות, שייערכו בנובמבר 2017 ופברואר 2018, יתקיימו כולם בימי שישי, על מנת לאפשר את קיום מחזור היורוליג באותו שבוע. עד אותה הודעה חצי מהמשחקים שובצו ליום חמישי, מה שיצר בעיה גדולה של לוחות זמנים לקיים את המשחקים.

כעת מחכים בפיב"א לתגובה של היורוליג, שכדי לפתור את המשבר יצטרכו להודיע כי מחזור היורוליג שנקבע על אותם חלונות יתקיים ביום שלישי באותו השבוע. בימים האחרונים ההערכות היו כי ההצעה הזאת של פיב"א, שהועלתה על השולחן לפני כשבועיים ולא התקבלה בצורה חלקה אצל ראשי היורוליג, אכן תהיה זו שתפתור את המשבר בין הצדדים, ותאפשר את שיתוף שחקני היורוליג במשחקי הנבחרות במוקדמות אליפות העולם.

המשמעות עבור נבחרת ישראל היא שהמשחק הראשון של מוקדמות אליפות העולם נגד אסטוניה, שנקבע ל-23 בנובמבר, יידחה מיום חמישי ליום שישי, ולא יוכל להיערך ביד אליהו שכבר תפוס באותו היום. אם באיגוד הכדורסל אכן יצטרכו לארח את המשחק ביום שישי, הוא צפוי להערך עוד לפני השעה 14:00 בצהריים, שכן השבת נכנסת כבר בשעה 16:15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully