וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: היורוליג תורחב ל-18 קבוצות, באיירן מינכן ואלופת צרפת יצטרפו

הפועל ירושלים בחוץ: באיטליה טוענים שראשי המפעל ייפגשו ביום שישי בברצלונה כדי לדון בהרחבה לעונה הבאה, ממנה אלופת ישראל שוב לא תיהנה. אוברדוביץ' נגד פיב"א: "הם לא חושבים על היורוליג"

one

מאז הגעתו של אורי אלון למועדון, החלום הגדול והמוצהר של הפועל ירושלים הוא להגיע ליורוליג. האלופה הישראלית לא קיבלה כרטיסים חופשיים לאורך השנים, וכנראה שגם לא תקבל את שני הכרטיסים הבאים. על פי דיווחים באיטליה, ראשי היורוליג יתכנסו ביום שישי לפגישה בברצלונה, בה הם אמורים לדון על הרחבת המפעל מ-16 קבוצות, ל-18 בעונה הבאה. השתיים שאמורות להצטרף הן באיירן מינכן (אם לא תזכה בבונדסליגה), ואלופת הליגה הצרפתית. ירושלים תוכל להיכנס בכל זאת אם תזכה ביורוקאפ.

מדובר, ככל הנראה, בצעד הראשון להרחבת המפעל, שבשלב מאוחר יותר אמור להציג לראווה 24 קבוצות בשני מחוזות שונים.

ובינתיים, באירופה ממשיכים לעסוק במלחמה בין פיב"א והיורוליג. גם ז'ליקו אוברדוביץ' הגדול התייחס לשינוי השיטה, שעלול לאלץ את קבוצות היורוליג לוותר על שחקניהן לטובת משחקי מוקדמות אליפות העולם, כשאמר: "פיב"א לא חושבת על היורוליג או על השחקנים. קודם כל, שחקני NBA לא יגיעו. יש יותר מ-80 שחקנים אירופאיים ב-NBA. חוץ מזה, לשחקנים יש חוזים עם הקבוצות והמחויבות הראשונה שלהם היא להיות באימונים ובמשחקים. שמים אותם במצב קשה. מה אם שחקן יילך וייפצע? מי ישלם את החוזה שלו?"

בשל שינוי השיטה, אוברדוביץ' עלול לאבד לא פחות משמונה שחקנים - יאן וסלי, קוסטס סלוקאס, סינן גולר, מליח מחמטוגלו, לואיג'י דאטומה, ניקולו מלי, ניקולה קליניץ' ומרקו גודוריץ'. "זה מצב קשה מאוד עבורנו", הודה. "אני כבר אמרתי את דעתי, אבל בסופו של דבר ההחלטה הסופית תהיה של השחקנים. או שהאיגודים או שהקבוצות יסבלו מזה".

עוד בנושא:

#דירוג_וואלה_כדורסל 2017/18, מקומות 21-40: המראות ונחיתות
#דירוג_וואלה_כדורסל 2017/18, מקומות 65-41: הצעירים, המתקאמבקים וכמה הפתעות
ליאור אליהו: "אנחנו קבוצה שבונה את עצמה, זה לא התואר הכי חשוב"

אורי אלון הבעלים של הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יצטרך לזכות ביורוקאפ אם ברצונו להגיע ליורוליג. אורי אלון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully