וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "אנחנו קבוצה שבונה את עצמה, זה לא התואר הכי חשוב"

3.10.2017 / 8:18

פורוורד ירושלים ניסה להסביר את ההפסד לנהריה בגביע ווינר: "היינו צריכים להשיג הפרש גבוה יותר במחצית הראשונה". בצוות המקצועי טענו: "הקבוצה לא יציבה". ניסיון להכשיר את קינזי

one

אכזבה רבה בהפועל ירושלים אחרי ההפסד אמש (ראשון) לעירוני נהריה 87:84. בירושלים הכריזו בפני השחקנים כי "כשיש תואר על השולחן אנחנו רוצים להשיג אותו", אולם פתחו את העונה בצורה לא כמו שקיוו, כשהאכזבה הרבה ניכרה היטב על פני השחקנים שירדו לחדר ההלבשה, לא לפני שניגשו להודות לאוהדים.

בצוות המקצועי שוב טענו כי "הקבוצה לא יציבה כי יש עדיין חוסר תיאום. זה תואר שיכולנו להשיג, אף אחד לא רוצה להיות מודח מתואר שאפשר להשיג בשלב מוקדם כל כך. היו גם דקות טובות, אבל איבדנו יתרון, נסיק את המסקנות", אמרו בקבוצה.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים מול יפתח זיו שחקן עירוני נהריה. ברני ארדוב
מנסה להתרגל לחברים החדשים. ליאור אליהו/ברני ארדוב

ליאור אליהו סיכם : "יש דברים שאין להם הסבר, היתה מחצית ראשונה טובה שלנו, והיינו צריכים להשיג הפרש גבוה יותר במחצית הזאת. המחצית השנייה לא היתה טובה, לא יודע אם זה צורת המשחק שלנו, אנחנו עדיין קבוצה די חדשה, גם אם השחקנים דומים, יש בסיס משנה שעברה, אבל יש מאמן חדש ותוכנית משחק חדשה. לכן זו סוג של קבוצה חדשה, לא התאמנו הרבה ביחד, ערכנו כמה משחקים בספרד, ואנחנו קבוצה שבונה את עצמה. גביע ווינר זה תואר שהפועל ירושלים רוצה לזכות, זה לא התואר הכי חשוב של העונה, וזה רגע לא פשוט בתחילת העונה".

בתוך כך, בקבוצה מממשיכים לנסות להכשיר את טרנס קינזי , הסובל מפציעה לקראת היורוקאפ, כשההערכות הן שפורוורד המצוין ייעדר בין שבועיים לחודש.

עוד בנושא:

הלך הגביע: הפועל ירושלים הפסידה לנהריה בגביע ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully