וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל ערכה אימון בשוויץ, ליאור רפאלוב תורגל בהרכב

שחקני הנבחרת התאמנו בסנט גאלן ובבוקר יסעו לוואדוז לקראת המפגש מול ליכטנשטיין (שישי, 21:45, כאן 11). קשר קלאב ברוז' עשוי לפתוח, גם קבהא ונאתכו צפויים לעלות בקישור של אלישע לוי

יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל נחתה היום (רביעי) בשוויץ לקראת המפגש מול ליכטנשטיין, במסגרת המחזור התשיעי ולפני האחרון של מוקדמות המונדיאל (שישי, 21:45, כאן 11). שחקני הנבחרת ערכו את האימון הראשון לקראת ההתמודדות בסנט גאלן, ומחר בבוקר יסעו לוואדוז, שם ייערך המשחק. בשעה 18:00 תערוך ישראל מסיבת עיתונאים, בה יקחו חלק המאמן אלישע לוי והקפטן טל בן חיים.

באשר להרכב, לוי צפוי לשנות את המערך לקראת המשחק ולפתוח עם 4:4:2, ולא עם שלושה שחקנים במרכז השדה. ליאור רפאלוב תורגל בהרכב, ומאחוריו בקישור צפויים לפתוח מרואן קבהא וביברס נאתכו, כאשר גם ניר ביטון עוד עשוי לקבל את חולצת ההרכב. בהגנה אמורים לפתוח אריאל הרוש, טל בן חיים, איתן טיבי ואופיר דוידזאדה, כשדוד קלטינס ודור אלו נאבקים על עמדת המגן הימני. בהתקפה צפוי לוי להעניק את הקרדיט למאור מליקסון, תומר חמד וכנראה אלירן עטר, שתורגל באימון, אך גם איתי שכטר וטל בן חיים החלוץ בתמונה. אלמוג כהן מוצהב ולא יהיה בסגל למשחק.

עוד בנושא

נבחרת ישראל: לוי ועיני ייפגשו אחרי ספרד. רביבו פועל למינוי אבוקסיס
אלישע לוי: "מי שמטנף מאחורי הגב לא ראוי לנבחרת ישראל"

ליאור רפאלוב/, איתן דותן, ההתאחדות לכדורגל

כך נראה אימון הנבחרת בסנט גאלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully