וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אלפסי: "העלייה לגמר מסמלת את ההתפתחות שלנו כמועדון"

3.10.2017 / 23:24

מאמן עירוני נהריה הסביר כיצד השחקנים שלו התעשתו ושמרו על הניצחון: "ידענו לשים את הכדור בידיים של השחקנים שרצינו". בית הלחמי: "מי שבא עם האף למעלה או פחות מוכן בסוף חוטף"

one

עירוני נהריה העפילה הערב (שלישי) לגמר גביע ווינר, שם תפגוש ביום חמישי את מכבי תל אביב, אחרי ניצחון על הפועל גלבוע גליל בחצי הגמר. הסגולים הובילו לכל אורך המשחק, ובשיא ההפרש עמד כבר על 24 נקודות, אך בדקות הסיום השחקנים של אריאל בית הלחמי הצליחו לבצע קאמבק, עד שנהריה התעשתה ושמרה על המשחק.

"אנחנו מתייחסים לכל מסגרת ברצינות", אמר בסיום מאמן נהריה אריק אלפסי, "גביע ווינר זה משהו מכובד ורצינו להגיע לגמר למרות העומס האדיר. נבוא לגמר, נלמד את מכבי ונבוא לנצח. זה משהו שכן מסמל את ההתפתחות שלנו כמועדון, גם בעונה הקודמת הגענו לרבע גמר אירופי. בשנים האחרונות יש תהליך בריא ותהליך מצוין, מקווה שזה יימשך גם בעונה הזאת.
אני מחנך את השחקנים שלי לכבד את היריבה אבל להסתכל להם בלבן של העיניים ונבוא לנצח".

על הדקות האחרונות והיתרון שכמעט אבד לקבוצה שלו: "לא פשוט להחזיק 40 דקות עם אינטנסיביות של גלבוע, שמח שבסופו של דבר ידענו לשים את הכדור בידיים של השחקנים שרצינו".

עוד בנושא

גביע ווינר: עירוני נהריה ניצחה את הפועל גלבוע/גליל 82:88
גביע ווינר: מכבי תל אביב ניצחה 60:86 את מכבי ראשון לציון
נבן ספאחיה: "יש הרבה כישרון וגישה טובה, נשתפר מדי יום"

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. קובי אליהו
"יש פה תהליך בריא". אריק אלפסי/קובי אליהו

איגור נסטרנקו: "יצאנו מהשטף שלנו, הלחץ שלהם לא ידענו להתמודד איתו, אבל שמח שבדקות האחרונות חזרנו לעניינים והצלחנו לשבור את הלחץ שלהם ושמח שככה זה נגמר.
אחת הסיבות שחתמתי בנהריה לעוד שנתיים זה בגלל הבית החם, האוהדים וההנהלה".

מאמן המפסידה, בית הלחמי: "המשחק הזה הוא משחק טוב מאוד לנו כדי ללמוד על עצמנו, ללמוד מה זה הליגה הישראלית. קבוצה שבאה עם האף למעלה או פחות מוכנה בסוף חוטפת. זה שיעור טוב, מזל שזה קרה בהכנה, אבל הנזק לליגה עוד לא קיים. לי זה עוזר. צריך לתת קרדיט לנהריה, המשחק שלהם אתמול היה יותר מרשים משלנו. קיבלנו שיעור, מקווה שנלמד ממנו ליום שני".

דיאנג'לו הריסון: "צריך לתת קרדיט לנהריה, הם באו עם הרבה אנרגיות, ולא עמדנו בקצב. אי אפשר להכנס לפיגור של עשרים נקודות. כל משחק בליגה הזאת יהיה שונה, המאמן אמר לפני המשחק שאתמול זה אתמול והיום זה היום. יש לנו קבוצה טובה, אנחנו נתאפס ונהיה מוכנים ליום שני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully