וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: עירוני נהריה ניצחה את הפועל גלבוע/גליל 82:88

חצי הגמר: הסגולים הובילו לכל אורך הדרך, קאמבק גדול של האדומים לקראת הסיום לא עזר להם ושלח את נהריה למפגש עם מכבי תל אביב בגמר ביום חמישי. יאנג (26) ו-וובסטר (22) הצטיינו

one

משחקי חצי גמר גביע ווינר הנערכים בחולון ננעלו היום (שלישי) כשעירוני נהריה ניצחה 82:88 את הפועל גלבוע/גליל. הסגולים שלטו מהפתיחה, רצו והגדילו את ההפרש ולא נתנו לאדומים להתקרב עד לרבע הרביעי, בו גלבוע/גליל התקרבו והורידו לפיגור של 3 נקודות בלבד, אך נהריה חזרו לעניינים זמן והבטיחו את הניצחון. אלכס יאנג, שכיכב גם במשחק רבע הגמר נגד הפועל ירושלים, הצטיין עם 26 נקודות, קורי וובסטר הוסיף 22 משלו. דיאנג'לו הריסון בלט מנגד עם 23. בגמר, שייערך ביום חמישי, הסגולים יפגשו את מכבי תל אביב.

עוד לפני המשחק, הקבוצות גילו כי שתיהן הגיעו עם מדים בצבע לבן לכן עלו לפרקט עם חולצות האימון שלהו. נהריה פתחה מעולה וניצלה רבע התקפי מזעזע של האדומים כדי לסיים את הרבע הראשון ביתרון 10:28. מאותה נקודה הסגולים שמרו על ההפרש הגבוה ולא נתנו לגלבוע/גליל להתקרב עד לרבע הרביעי, בו גלבוע/גליל התקרבו והורידו לפיגור של 3 נקודות בלבד, אך נהריה חזרו לעניינים זמן והבטיחו את הניצחון.

שחקן הפועל גלבוע גליל חואקין שוכמן, שחקן עירוני נהריה יהונתן שולדבראנד. קובי אליהו
יהונתן שולדבראנד עם חואקין שוכמן/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

לפני תחילת המשחק גילו הקבוצות כי שתיהן הגיעו עם לבן, ולכן עלו למשחק עם חולצות האימון שלהן. נהריה פתחה טוב יותר ועם ריצה יפה עלתה ליתרון 0:7. קורי וובסטר קלע שלשה כדי להעלות את הסגולים ליתרון דו ספרתי של 3:13. הרבע הנוראי של גלבוע/גליל נמשך ואיגור נסטרנקו העלה את לנהריה ל-3:20. שלשה של דנזל ליוינגסטון העלתה את נהריה ליתרון של 21 ול-5:26. בסיום הרבע הסגולים הוליכו 10:28.

רבע 2:

גלבוע/גליל נראתה טוב יותר ברבע השני, אבל הקונצרט של נהריה המשיך והסגולים שמרו על היתרון שלהם וירדו להפסקה ביתרון מבטיח ביותר של 33:53.

רבע 3:

נהריה המשיכה להחזיק ביתרון ולשייט אל עבר הגמר. בסיום הרבע השלישי הסגולים הוליכו 57:75.

רבע 4:

נהריה הפסיקה לשחק, דינאג'לו הריסון קלע וקצת יותר מ-2 דקות לסיום, צימצם ל-82:77 וזה רק 5 נקודות הפרש לזכות הסגולים. ההפרש עוד ירד ל-3 נקודות בלבד, אבל נהריה התאוששה בזמן והצליחה להבטיח את הניצחון והעלייה לגמר עם 82:88 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully