וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קרויף יעמוד לדין על שנכח בחדר ההלבשה לפני המשחק

2.10.2017 / 12:22

מאמן הצהובים עשוי להיענש, לאחר שבדו"ח המשקיף צוין כי למרות הרחקתו היה בחדר ההלבשה עד שריקת הפתיחה. בקבוצה הודו: "היינו יהירים וטיפשים", קיארטנסון "כבוי" וראיקוביץ' "עצבני"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. קרויף העדיף לשתוק: "אם היה מנצח, היה מדבר"

שני שוטרים מקומיים ביקשו להצטלם עם ג'ורדי קרויף. מאמן מכבי תל אביב נעצר לידם, נעמד וחייך מול זה שצילם. אחרי זה המשיך ההולנדי מחדר ההלבשה לעבר אוטובוס השחקנים שחיכה לו ולסטיב מקלארן. "אסור לי לדבר", הפטיר קרויף לעבר מספר עיתונאים המכסים את מכבי תל אביב וליוו את הקבוצה לאשקלון. אוהד מקומי ירה מנגד: "אם מכבי תל אביב הייתה מנצחת, הוא היה מדבר". זה היה הערב בו הוא היה מורחק, כך שמבחינה תקנונית הוא יכול היה לשלוח את עוזרו השני דני פויאטוס לדבר מול המצלמות. קרויף לא אוהב להפסיד וגם אם אתמול (ראשון) הוא הוציא נקודה מאשקלון, היא כולה הפסד של שתי נקודות יקרות. "עם כל המחמאות ששפכתם עלינו, אנחנו כבר מאבדים ארבע נקודות בשני משחקים", אמר מאוחר יותר אחד משחקני הקבוצה שהיה על האוטובוס וחיכה לקרויף שיעלה. "אתם נתתם לנו סופרלטיבים בשבוע האחרון ואנחנו הפסדנו ארבע נקודות יקרות במירוץ האליפות. מישהו יכול להיות מבסוט מזה?".

עוד בנושא:

אחרי שכבר הובילה 0:2: מכבי תל אביב סיימה רק בתיקו 2:2 מול אשקלון
אצילי: "לא ארדם הלילה, אבל עוד אחזיר הרבה נקודות למכבי תל אביב"

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
מדבר רק אחרי ניצחונות? קרויף ביציע/יוסי ציפקיס

2. "היינו יהירים וטיפשים"

"הפסקנו לשחק כדורגל אחרי הגול השני. היינו יהירים וטיפשים כי חשבנו שהמשחק כבר בכיס שלנו"

החשש הזה שרר במכבי תל אביב לפני המשחק אמש באשקלון. בקבוצה היו כאלה שדיברו על כך שעם כל הכבוד למחמאות שהורעפו על שחקני הקבוצה, התוצאות האחרונות היו אחרי הכל רק פעמיים תיקו. "הכי מצחיק זה שמכבי חיפה אותה כולם ביקרו וקטלו סיימה את השבוע הזה עם ארבע נקודות ואנחנו רק עם שתיים", אמר אחד מאנשי הקבוצה. אמש כבר לא היו חיוכים בחדר ההלבשה וגם לא בסביבתו והתיקו הזה כבר לא נספר כאילו מכבי תל אביב ניצחה. הביקורת אמש היתה חריפה מאוד. "הפסקנו לשחק כדורגל אחרי הגול השני. היינו יהירים וטיפשים כי חשבנו שהמשחק כבר בכיס שלנו", אמר אחד הבכירים מבין השחקנים שצעד לכיוון האוטובוס. אף אחד משחקני הקבוצה לא נשאר נקי. לא טיבי שהרחיק רע מאוד בדרך לגול הראשון, לא רודריגס שבעצמו הרחיק לא טוב. זה היה ערב בלהות עבור כל מי ששייך למכבי תל אביב ובקבוצה יוצאים לפגרת הנבחרות בתחושות קשות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב עומר אצילי מאוכזב. יוסי ציפקיס
עם כל המחמאות, הם כבר עם שלוש תוצאות תיקו רצופות. אצילי מאוכזב/יוסי ציפקיס

3. קיארטנסון כבוי, ראיקוביץ' עצבני

"משהו לא טוב עובר על וידאר, כאילו משהו קצת כבוי בו, בשמחת החיים שלו"

זה היה משחק נוסף בו וידאר קיארטנסון לא מוצא את הרשת ומוחלף לפני שהוא משלים 90 דקות. קיארטנסון לא נמצא בתקופה טובה דווקא אחרי השער המבריק שכבש לפני שבועיים מול מכבי נתניה. "משהו לא טוב עובר על וידאר", אמר גורם במכבי תל אביב, "כאילו משהו קצת כבוי בו, בשמחת החיים שלו". קיארטנסון היה מהראשונים שיצאו מחדר ההלבשה. פרדראג ראיקוביץ' יצא מיד אחריו והלך במהירות להתבודד באוטובוס הקבוצה. "ראיקו עצבני", אמר יותר מאוחר אחד השחקנים. "כשהוא מקבל שני גולים כאלה הוא יכול להרוג את כל העולם".

שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון, שחקן הפועל אשקלון אלעד גבאי. יוסי ציפקיס
שוב מוחלף, שוב לא בעניינים. קיארטנסון/יוסי ציפקיס

4. כל פעם צצה בעיה חדשה

"כל המחצית השנייה לא היה חילוץ כדור אחד מקדימה, שלא לדבר על שחקני הקישור, למעט ייני, שלא ירדו פעם אחת לגליץ'"

מכבי תל אביב רחוקה מלהרשים ואם היה נדמה שהכיוון חיובי, בא אמש המשחק ושם לכולם בקבוצה את האמת בפרצוף. בהתחלה הייתה בעיה עם זה שהשחקנים לא פתחו טוב את המשחקים, אז אתמול מכבי תל אביב הייתה טובה בהתחלה אבל הפסיקה לשחק בחלק השני של המשחק. אם היה נדמה עד אמש שיש למכבי תל אביב בעיה במשחק ההתקפה אבל ההגנה עובדת מצוין, בא לו המשחק אמש ולימד עד כמה חדירה היא ההגנה של מכבי תל אביב ועד כמה משחק ההגנה של הקבוצה פריך.

"במחצית השנייה החלק הקדמי לא עשה בכלל הגנה", אמר גורם בקבוצה. "כל המחצית השנייה לא היה חילוץ כדור אחד מקדימה, שלא לדבר על שחקני הקישור, למעט ייני, שלא ירדו פעם אחת לגליץ'".

שחקן מכבי תל אביב ניק בלקמן חוגג. יוסי ציפקיס
מנסים לשמור על אופטימיות. בלקמן חוגג/יוסי ציפקיס

5. דוידזאדה אופטימי: "במחצית הראשונה הראנו מי אנחנו"

"אני לא חושב שהייתה הפקרות", אמר אופיר דוידזאדה שנשלח לדבר עם התקשורת בסיום. "נצטרך לראות את הווידאו ולנתח. על פניו נראה שהלכנו יותר מדי לאחור במחצית השנייה במקום להמשיך וללחוץ קדימה. היו לנו גם איבודי כדור קלים מדי. אנחנו עדיין רק בתחילת העונה ולא צריך כרגע להסתכל יותר מדי על הטבלה". דוידזאדה יצא אמש בכל זאת אופטימי הביתה. "אנחנו קבוצה טובה ואנחנו מציגים כבר כמה משחקים יכולת טובה", אמר. "אנחנו עם הפנים קדימה. הראנו במחצית הראשונה איזו קבוצה אנחנו. במחצית השנייה הורדנו רגל מהגז ולא נחזור על הטעות הזו שוב".

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
עשוי להיענש. ג'ורדי קרויף/יוסי ציפקיס

6. קרויף יעמוד לדין

בנושא אחר, ג'ורדי קרויף יעמוד לדין לאחר שבדו"ח המשקיף יריב טפר צוין כי נכח בחדרי ההלבשה עד שריקת הפתיחה של המשחק, למרות שהיה מורחק. "פניתי למר עידן אלתר, נציג מכבי תל אביב בנושא", כתב המשקיף, "והנ"ל השיב לי כי על פי הייעוץ המשפטי שקיבלו אין שום מניעה שהמאמן יהיה נוכח עד תחילת המשחק. לטענתו, על המאמן להיות מורחק רק במהלך המשחק, ובמחצית, ואין כל מניעה שיהיה נוכח בחדר ההלבשה לפני פתיחת המשחק ואחריו". תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את קרויף לדין משמעתי בגין אי קיום החלטת מוסד שיפוטי. הדיון יתקיים ביום שלישי 3.10.17 בשעה 16:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully