וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור כבש צמד ועלה לראש טבלת המבקיעים באוסטריה

החלוץ שנותר מחוץ לסגל הנבחרת, שלח מסר לאלישע לוי עם שני שערים לרשת וולפסבורגר, אך גם החמיץ פנדל ב-1:2 של זלצבורג. גם נאתכו החטיא פנדל בדקה ה-89 ב-0:0 של צסק"א מול אופה

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
כמעט שלושער ראשון. מונס דאבור/רויטרס

מונס דאבור, שלא נכלל בסגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול ליכטנשטיין וספרד, המשיך בכושר ההבקעה הנהדר שלו כשהבקיע הערב (ראשון) צמד במדי רד בול זלצבורג שניצחה 1:2 את וולפסבורגר. דאבור כבש בנגיחה בדקה ה-38 והוסיף את השני מריבאונד בדקה ה-45 כדי להעלות את קבוצתו ל-0:2 במחצית. החלוץ הישראלי עלה לראש טבלת המבקיעים באוסטריה עם שבעה שערים, כשיש לו עוד שלושה באירופה, אך במחצית השנייה פספס הזדמנות לשלושער עם החטאת פנדל בדקה ה-61. וולפסבורגר הקטינה בחלוף שתי דקות, אך לא מנעה מזלצבורג לצמק את הפער מהפסגה לנקודה.

* ביברס נאתכו החטיא פנדל בדקה ה-89 במשחק בו סיימה קבוצתו צסק"א מוסקבה ב-0:0 מול אופה במסגרת המחזור ה-12 בליגה הרוסית. האדומים קיוו להתאושש מהמפלה 4:1 מול מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, אך התקשו מול היריבה הצנועה. ההזדמנות הגדולה של נאתכו הגיעה בדקה ה-89 לאחר שפיודור צ'אלוב המחליף הוכשל ברחבה. נאתכו בעט חלש לפינה הימנית שלו אך שוער אופה אלכסנדר בלנוב ניחש את הכיוון וקלט בקלות. צסק"א במקום הרביעי עם 21 נקודות.

* בבלגיה, קלאב ברוז' גברה 1:2 על גנט ושמרה על פער של ארבע נקודות משרלרואה בפסגת הליגה. ליאור רפאלוב ישב 90 דקות על הספסל, קני סייף עדיין פצוע ונעדר משורות האורחת, שנותרה עמוק בתחתית עם שש נקודות בלבד אחרי תשעה מחזורים.

* גידי קאניוק השלים 90 דקות בהרכב פחטקור, שהפסידה 2:0 בליגה האוזבקית לנבבהור.

* אפולון סמירניס, ללא אלי אלבז שלא נכלל בסגל, הפסידה 2:1 ללבדיאקוס בליגה היוונית.

עוד בנושא

"טל בן חיים לא עומד בציפיות, הוא לא מצליח להתמודד עם היריבים"
נשיא אמיין: "אוהדי ליל זרקו את עצמם על המעקה כדי לפרוץ למגרש"
קיליאן אמבפה: "קל לשחק עם שחקנים כאלה, עדיין אפשר להשתפר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully