וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אמיין: "אוהדי ליל זרקו את עצמם על המעקה כדי לפרוץ למגרש"

בצרפת חוקרים את הסיבה שבגינה קרס מעקה הבטיחות באמיין וגרם לפציעתם של 5 אוהדי ליל, ובינתיים החלו חילופי ההאשמות. מנכ"ל ליל הגיב: "הצהרות חסרות אחריות, אוהדינו חפים מפשע"

אוהדי ליל מול אמיין. רויטרס
היציע שקרס באמיין/רויטרס

המחזור השמיני בצרפת שנפתח בשישי ונמשך אתמול (שבת) סיפק עוד הצגה אדירה של שלושת הטנורים של פריס סן ז'רמן, אבל בצרפת מתעסקים היום בעיקר באירועים הקשים שאירעו באמיין, שם חמישה אוהדים של ליל נפצעו בצורה קשה בעקבות התמוטטות של מעקה הביטחון ביציע של הקבוצה האורחת. באמיין כבר נפתחה חקירה שנועדה למצוא את הסיבה שבגינה המעקה התמוטט. התובע מסר ש"עדיין אין ממצאים", אך שתי הקבוצות כבר החלו בחילופי ההאשמות.

עוד בנושא:

קיליאן אמבפה: "קל לשחק עם שחקנים כאלה, עדיין אפשר להשתפר"
צרפת: ניימאר הבריק, פריס סן ז'רמן הביסה את בורדו 2:6
3 אוהדים נפצעו קשה בהתמוטטות מעקה ביטחון, המשחק בין אמיין לליל הופסק

אוהדי ליל בזמן המשחק מול אמיין, קריסת יציע. AP
אוהדי ליל במצוקה/AP

ברנארד יוהכין, נשיא אמיין האשים את ה"אולטראס" של ליל בכך שהם גרמו לתאונה הזו משום שהם זרקו את עצמם על מעקה הבטיחות כדי לפלוש למגרש. "המשטרה הזהירה אותנו ש-200 אוהדים מאוד רועשים של ליל זורקים את עצמם בצורה מסוכנת על מעקה הבטיחות שהיה במצב מושלם, הוועדה תשפוט אבל תתארו לכם ש-500 איש רוצים לפלוש למגרש", אמר יוהכין.

בליל כמובן הגיבו להאשמות הללו מצד נשיא אמיין ומנכ"ל הקבוצה מארק אינגלה תקף: "ההצהרות הללו של נשיא אמיין חסרי אחריות ולא ראויים. האוהדים שלנו חפים מפשע. לליל יש את הזכות לתהות לגבי בטיחות האוהדים ומצב האצטדיון באמיין.

ומי יהיה לגבי המשחק עצמו שהופסק באמצע? הנהלת הליגה הצרפתית תתכנס במהלך השבוע כדי להחליט אם המשחק יחודש או לא. ייתכן שבמידה שאמיין תימצא אשמה בתקרית הזו היא תספוג עונש כבד וכמובן שגם הפסד טכני במשחק שבו היא פיגרה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • אמיין
  • ליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully