וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בגביע ווינר: הפועל ירושלים פותחת עונה נגד עירוני נהריה

1.10.2017 / 15:27

אלופת המדינה מקווה להתחיל ברגל ימין את הופעותיה בעונה החדשה כשתפגוש את הסגולים של אריק אלפסי (18:45, ספורט 5+). הפועל חולון המסקרנת תפגוש את גלבוע/גליל (21:00, ספורט 5+)

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. ברני ארדוב
ליאור אליהו ועוד שישה שחקנים נשארו מהעונה שעברה/ברני ארדוב

משחקי גביע ווינר שפותחים רשמית את עונת הכדורסל יימשכו מחר (שני) עם שני משחקים: האלופה הפועל ירושלים תתמודד מול עירוני נהריה והפועל חולון תשחק מול גלבוע/גליל.

הפועל ירושלים - עירוני נהריה (18:45, ספורט 5+)

שלושה וחצי חודשים אחרי הזכייה באליפות חוזרת הקבוצה האדומה מהבירה לפעילות באופן רשמי. קיץ מעניין עבר על הפועל ירושלים, לא פחות משבעה שחקנים נשארו מהעונה שעברה - הישראלים בר טימור, יותם הלפרין, ליאור אליהו וריצ'רד האוול, והזרים ג'רום דייסון, קרטיס ג'רלס וטרנס קינזי. אל השביעייה הצטרפו הקיץ יוגב אוחיון, אוסטין דיי ואלן אומיץ', כשרגע לפני פתיחת העונה, ולאור הפציעה הטורדנית של קינזי בגבו, צירפה ירושלים את סטראטוס פרפרוגלו, שעוד לא שיחק משחק אימון אחד עם האדומים. בירושלים רוצים ללכת השנה רחוק גם בליגה וגם ביורוקאפ, שני מפעלים שיתחילו באופן רשמי בשבוע הבא, ונהריה היא היריבה הישראלית הראשונה שפוגשת אותם בסגל מלא, כך שיהיה מעניין לראות איך פוטיס קציקאריס יסתדר בחוק הרוסי.

את העונה שעברה סיימה עירוני נהריה באכזבה נוראית - אחרי שהובילה 0:2 על הפועל ירושלים בסדרת רבע גמר הפלייאוף, הודחה בהפסד מרגיז 3:2, וראתה איך הפיינל פור בורח לך מתחת לאף. הסגולים שמרו על שלד בריא מאשתקד - הקפטן יהונתן שולדבראנד, הקלע סטו דגלאס והסנטר איגור נסטרנקו. אל השלושה הצטרף יפתח זיו כשחקן משמעותי, ושניים שיעבו את הסגל - זיו בן צבי מגלבוע/גליל ויריב עמירם מבני הרצליה. בגזרת הזרים הפתיעו בנהריה לא מעט - דנזל ליווינגסטון עלה מהלאומית, אלכס יאנג חזר אחרי שנתיים בצרפת, קורי וובסטר הפך לאחד הניו זילנדים הראשונים בליגה ועוסמאן דראמה מגיע אחרי חצי שנה ללא כדורסל בשל פציעה.

עוד בנושא
חלומות לחוד ומציאות לחוד: על הנמכת הציפיות של מכבי תל אביב
הפועל תל אביב החתימה את ג'רל מקניל, דני פרנקו: "הסבלנות השתלמה"
מכבי ראשון לציון: עודד ברנדווין שבר את ידו וייעדר כחודש

גיא פניני, הפועל חולון,. לילך וייס, מערכת וואלה!
מצא בית חדש בקיץ. פניני במדי חולון/מערכת וואלה!, לילך וייס

הפועל חולון - הפועל גלבוע/גליל (21:00, ספורט 5+)

אחת הקבוצות המעניינות כיום בישראל עומדת בפני עונה לא פשוטה מבחינת האתגרים שבפניה, ותקווה באחד המבחנים האחרונים לפני המאני טיים להציג יכולת טובה. חולון השתדרגה מאוד בחלק הישראלי הקיץ כשצירפה את גיא פניני, ג'ו אלכסנדר, תמיר בלאט וחנן קולמן אל שלומי הרוש ויונתן מור, אך דווקא בנוגע לזרים יש לא מעט סימני שאלה. טו הולוואי אמנם ממשיך לעונה שנייה, אך שלושת הזרים הנוספים - טיישון תומאס, ג'אבריל טראוויק וקורי וולדן הם שחקנים צעירים יחסית שלא שיחקו בישראל בעבר, ויהיה מעניין לראות האם דן שמיר ימשיך להביא לארץ שחקנים אלמוניים בדרך לגדולה. חולון כבר התקשתה עם גלבוע בטורניר ההכנה בכפר תבור, ותקווה שבאולמה הביתי שצפוי להיות מלא באוהדיה, המשחק יהיה קל יותר.

גלבוע/גליל הייתה אחת המפתיעות בקבוצות הליגה בעונה שעברה, והעונה רמת הציפיות משחקניו של אריאל בית הלחמי עולה בהתאמה. גלבוע שמרה על שלד ישראלי בריא עם הקפטן חואקין שוכמן, הרכז יחזקאל סקוורר והפורוורד טל קרפלס וצירפה אליהם את המתאזרח ספנסר וייס והסנטר בן אלטיט לצד ארבעה זרים חדשים ומבטיחים. הגארדים ג'ייקובן בראון ודיאנג'לו הריסון אמורים להיות סקוררים ברמה גבוהה, כך גם לגבי הפורוורד טיילר סטון. זאק לידיי, בין שחקני השנה הראשונה היחידים בליגה, יעשה את טבילת האש המקצוענית שלו בקבוצה מגן נר, ומעניין יהיה לראות את ההשתלבות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully