וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בספרד: אתלטיקו מדריד וסביליה ינסו לסגור פערים מברצלונה

החבורה של דייגו סימאונה תצא למשחק חוץ מול לגאנס (21:45, ערוץ 50), האנדלוסים יארחו את מלאגה (17:15) ואלאבס תנסה סוף סוף להשיג נקודת ליגה ראשונה מול לבאנטה (19:30)

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
צפוים לקבל עוד הזדמנות בחוד. גריזמן וקוראה/רויטרס

ארבעה משחקים ייערכו בשבת במחזור השביעי של הליגה הספרדית כשבמוקד הניסון של אתלטיקו מדריד וסביליה לסגור פערים מול ברצלונה המוליכה בעלת המאזן המושלם.

דפורטיבו לה קורוניה - חטאפה (14:00)

לה קורוניה שנמצאת מתחת לקו האדום מתייצבת למשחק הביתי אחרי התבוסה 4:1 במחזור הקודם לאספניול. היריבה מגיעה במצב רוח קוטבי לחלוטין אחרי שהביסה 0:4 את ויאריאל והתייצבה במרכז הטבלה. אם מוסיפים לכך את העובדה לפיה לה קורוניה לא הצליחה לנצח את חטאפה בתשע המפגשים האחרונים בין הקבוצות הרי שהאורחת היא הפייבוריטית הברורה במשחק הזה

סביליה-מלאגה (17:15)

האנדלוסים השכיחו את ההפסד לאתלטיקו מדריד במחזור הקודם עם 0:3 חלק מול מאריבור בליגת האלופות וכעת מצפים להמשיך את המומנטום מול מלאגה שהשיגה עד כה נקודת ליגה אחת בלבד העונה כשבמאזנה תיקו וחמישה הפסדים. בסביליה מקווים שוויסאם בן ידר שהבריק עם שלושער בצ'מפיונס יתחיל לקרוע רשתות גם בליגה.

לבאנטה - אלאבס (19:30)

אלאבס, הקבוצה היחידה שעדיין לא השיגה ולו נקודת ליגה אחת העונה, תנסה לשפר את המאזן שלה מול לבאנטה הבלתי צפויה שהובסה במחזור האחרון 4:0 על ידי בטיס. אלאבס שמינתה לפני שבוע את ג'אני די ביאסי למאמנה יכולה להיות מעודדת גם מנתון סטטיסטי לפיו היא הפסידה רק אחד מתוך תשעת המפגשים האחרונים מול לבאנטה.

ויסאם בן ידר, סביליה. רויטרס
בן ידר. יקרע רשתות גם בליגה?/רויטרס

לגאנס – אתלטיקו מדריד (21:45, ערוץ 50)

הקולצ'ונרוס ינסו להתאושש מההפסד לצ'לסי בצ'מפיונס ובמקביל לסגור את הפער, זמנית לפחות, מול ברצלונה המוליכה לנקודה אחת בלבד. אנחל קוראה ואנטואן גריזמן צפויים שוב לפתוח בחוד של דייגו סימאונה, כשדייגו קוסטה שיכול לשחק רק מינואר שוב יצפה בהם מהיציע. לגאנס תנסה להמשיך את המומנטום שלה אחרי הניצחון 0:2 על לאס פאלמאס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully