וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטקוס: "לא מתחרט שאני כאן. זובאס? אני לא צריך להוכיח כלום"

29.9.2017 / 9:05

שוער הפועל חיפה דיבר לקראת המפגש מול עירוני קרית שמונה: "המשחק הכי חשוב שלנו עד כה", והתייחס גם לחברו לנבחרת ליטא. עדן בן בסט עדיין בספק, בראשון יוחלט האם לשתפו במשחק

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל חיפה קיימה הבוקר (שישי) אימון נוסף לקראת המשחק ביום ראשון מול עירוני קרית שמונה, והמאמן ניר קלינגר החליט לערוך אימון גם ביום ראשון. החלוץ עדן בן בסט עדיין לא קיבל אישור להתאמן והוא בספק למפגש, כאשר רק ביום ראשון קלינגר יחליט סופית אם לשתף אותו ולא מן הנמנע שיפתח על הספסל. מקסים פלקושצ'נקו נמצא בתמונת ההרכב. ייתכן שברגע האחרון יחליט קלינגר לתפקד את מאמון קשוע בחוד במקום בן בסט.

במהלך האימון דיבר השוער הליטאי ארנסטס שטקוס לקראת המשחק. "זה המשחק הכי חשוב שלנו עד כה", אמר השוער שהגיע מדן האג ההולנדית, "אני לא מתחרט שאני כאן. אני מקווה שנמשיך ככה. יש לי חוזה לשנתיים כאן ואם אשאר כאן אז זה לא תלוי בי". על התחרות עם שוער בני יהודה ונבחרת ליטא אמר: "זובאס שוער נהדר, אבל נראה בסוף העונה מי ייבחר לשוער הטוב. אני לא רוצה להוכיח כלום בהשוואה אליו. האתגר שלי הוא להוכיח שהפועל חיפה קבוצה טובה ומצליחה, לא להיות יותר טוב ממנו. יש כאלה שכובשים ויש כאלה שהתפקיד שלהם הוא להגן".

בנושא אחר: במסגרת פעילות המועדון לחיזוק הקשר עם מחלקת הנוער והעצמת השחקנים הצעירים נפגש אתמול בלם הקבוצה הבוגרת גבריאל תמאש עם שחקני קבוצת הנוער הפועל חיפה רובי והצוות המקצועי של הקבוצה. תאמאש סיפר על הקריירה העשירה שלו באירופה הכוללת 65 משחקים בנבחרת רומניה כולל הופעה ביורו 2018 וקריירה בליגות הגדולות באירופה. "תמאש סיפר על ההתמודדות של כדורגלן מקצוען שעזב בגיל צעיר (15) את הבית לטובת קריירה וסיפר כמה אנקדוטות על מפגשים עם ענקי כדורגל לאורך הקריירה", סיפרו במועדון. את המפגש ליוו נציגי הקבוצה הבוגרת, הדובר נועם רגב שתרגם את הדברים, וחבר ההנהלה אריה מידן.

עוד בנושא

הפועל חיפה תתאמן בבוקר המשחק. קלינגר: "יש תכנית מסודרת"
בית"ר ירושלים: "מאמנים עמדו בתור כדי לבוא, אפילו בחינם, אבל לא רצינו 'בובת פרו'"
ברק בכר זעם על התיאום בהגנת באר שבע. שחקן: "חייבים להתעורר ומהר"

שחקן הפועל חיפה גבריאל תמאש, קבוצת הנוער. דוברות הפועל חיפה,
תמאש עם קבוצת הנוער/דוברות הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully