וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "מאמנים עמדו בתור כדי לבוא, אפילו בחינם, אבל לא רצינו 'בובת פרו'"

29.9.2017 / 8:18

בבית"ר לא מתרגשים מהביקורות אחרי מינוי בן זקן: "הקהל רוצה שם יותר סקסי, אבל גם לדראפיץ' ומימר עשו את המוות ואחר כך התאהבו". השחקנים משועשעים: "לפחות כל מאמן חדש מנצח במשחק הראשון"

ברני ארדוב

על אף הפליאה והביקורות, בבית"ר ירושלים נרשמה אתמול (שישי) שביעות רצון ממינויו של בני בן זקן למאמן הקבוצה. אלי אוחנה שחזר מחו"ל נפגש עם המאמן וסיכם עימו את תנאיו (ירוויח כ-80 אלף דולר עד תום העונה). יש לציין כי עוד לפני צירופו של אלי כהן "השריף" לבית"ר ירושלים הייתה מחשבה לצרף את בן זקן לבית"ר ועל אף הזלזול סביב מינויו, בבית"ר משוכנעים כי מדובר במינוי נכון וראוי. בבית"ר דחו את הטענות כי מדובר ב"בובת פרו". "אלי אוחנה בדק על בן זקן עם לא מעט אנשי מקצוע כאשר וקיבל חוות דעת חיובית מאוד. היו כאלה שהיו מוכנים להיות בובת פרו ולבוא בחינם רק בשביל שיגידו שהם בבית"ר ירושלים, כאלה עמדו בתור, אנחנו חיפשנו איש מקצוע שבאמת יוכל לעזור לנו להתקדם".

בן זקן העביר את רוב הקריירה כעוזרו של ברק בכר בקרית שמונה, שימש זמן קצר כמאמנה הראשי של הקבוצה ולאחרונה אימן גם את הפועל עפולה והפועל קטמון. למרות הרזומה הדל שלו כמאמן ראשי, בבית"ר אמרו אתמול: "ברור שיש כאן הימור מסוים, אבל באף מינוי אין הבטחה. ברור שהקהל רוצה שם יותר סקסי ויותר אטרקטיבי, אבל לא בטוח שזה היה הדבר הנכון בסיטואציה הנוכחית של הקבוצה. גם כאשר דראפיץ' ומימר הגיעו הקהל הבטיח לעשות להם את המוות ואחרי זה התאהב בהם".

עוד בנושא:

ההפתעה של בית"ר: בני בן זקן סיכם כמאמן עד לתום העונה
בית"ר קנסה את הייסטר ב-28,000 שקל, השחקן הגיב בהלם

בני בן זקן, גיל לבנדה, בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
שיתוף הפעולה יצליח? בן זקן עם לבנדה/נועם מושקוביץ

גיל לבנדה, שרצה להישאר בתור מאמן ראשי, ימשיך כעוזר מאמן בעל סמכויות נרחבות. לבנדה צבר הרבה נקודות זכות בתקופה בה שימש כמאמן והוא יישאר חלק משמעותי מהמערכת המקצועית על אף צירופו של בן זקן. בן זקן יגיע הבוקר לבית וגן לערוך אימון בכורה, אך את ההכנות למשחק הקרוב נגד בני סכנין יוביל לבנדה, שמכיר את הקבוצה טוב יותר בשלב זה.

שחקני הקבוצה לא התרגשו יותר מדי ממינויו של בן זקן. אחד השחקנים הבכירים בקבוצה אמר בחיוך: "מאמן רביעי בחמישה מחזורים, זאת כבר שגרה מאמן חדש כאן, לפחות כל מאמן חדש מנצח במשחק הראשון. אנחנו כבר מספיק חזקים ומחושלים לכל דבר, צריכים להתרכז באיך מביאים שקט למועדון ומתרכזים בהצלחה, יש קבוצה חזקה מאוד שיכולה להגיע רחוק השנה".

לקראת המשחק ביום שני, אנטואן קונטה צפוי לחזור להרכב על חשבון אחד מהשניים, מיקי סירושטיין או טל כחילה. יחד עם זאת, נשקלת האפשרות שהשניים יפתחו וקונטה ישחק כמגן. בבית"ר היו מרוצים מהשילוב של השניים נגד קרית שמונה והאופציה של קונטה כמגן שוב על הפרק, גם אם זה יהיה כשינוי תוך כדי משחק. גם אפשרות שילובו של עופר ורטה כמגן ואריק סאבו בקישור נשקלת.

על אף האכזבה מההודעה כי לא יפתח במשחק הקרוב, בוריס קליימן פרגן ואף איחל בהצלחה לסתיו שושן במשחק הקרוב. קליימן סיפר לשחקנים כי הוא מקבל את ההחלטה ויחזור חזק יותר. בבית"ר הכחישו כי ההחלטה קשורה לכך שקליימן מסיים חוזה בסיום העונה והבהירו כי הם משוכנעים שעוד יחזור להיות שוער ראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully