וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנג'מין מנדי סובל מקרע ברצועה הצולבת וייעדר כתשעה חודשים

הצרפתי, שהגיע למנצ'סטר סיטי בקיץ והפך למגן היקר בהיסטוריה, קיבל את החדשות הרעות לאחר התייעצות עם מומחה בברצלונה, שם גם ינותח. מנדי הודה על התמיכה: "מקווה שאחזור חזק יותר"

שחקן מנצ'סטר סיטי גבריאל ז'סוס עם בנג'מין מנדי. רויטרס
לא יחגוג בקרוב. מנדי עם גבריאל ז'סוס/רויטרס

חדשות רעות למנצ'סטר סיטי: בנג'מין מנדי סובל מקרע ברצועה הצולבת וצפוי להיעדר מהמגשרים במשך תשעת החודשים הקרובים. הצרפתי, שהגיע לקבוצה של מנצ'סטר סיטי בקיץ האחרון ממונאקו והפך למגן היקר בהיסטוריה, נפצע והוחלף במהלך משחק הליגה האחרון של סיטי, מול קריסטל פאלאס, וכעת התבררה חומרת פציעתו. בהודעת המועדון נכתב, כי מנדי טס לברצלונה כדי להתייעץ עם מומחה שאבחן את הפציעה, ומחר (שישי) כבר יעבור ניתוח בעיר. יש לציין, כי בעונה שעברה סיטי נאלצה להתמודד עם עניין דומה, כאשר אילקאי גונדואן שהגיע בקיץ החסיר כמעט את העונה כולה.

מנדי בן ה-23 הספיק להעביר רק עונה אחת במונאקו, איתה זכה באליפות צרפת והגיע עד למוקדמות ליגת האלופות, לפני שצד את עיניו של פפ גווארדיולה ועבר לשחק תחתיו תמורת 52 מיליון ליש"ט. לאחר שנודע משך ההיעדרות שלו, צייץ: "חדשות רעות. אני מצטרף למועדון הכדורגל "פציעות" בהשאלה לכמה חודשים עם קרע ברצועה. אחזור בקרוב, מקווה שחזק יותר. תודה על כל ההודעות החמות מאז המשחק. אני מעריך את זה מאוד. נשמור על קשר".

רק' אתמול הגיב מנדי לציוץ של פרשן 'יאהו', שכתב כי הוא צפוי להיעדר תשעה חודשים. "כתוב שאתה עיתונאי אז למה אתה מדבר כמו רופא?", תהה המגן, "אף אחד לא בדק אותי עדיין, אפילו אני לא יודע מה הבעיה". כעת, לצערו, התחזיות של אותו פרשן התממשו.

עוד בנושא

אסנסיו האריך חוזה בריאל מדריד עד 2023, רונאלדו דורש שכר זהה לזה של מסי
קרלו אנצ'לוטי פוטר מבאיירן מינכן: "החלטה מקצועית לטובת המועדון"
הערעור נדחה: תומר חמד הושעה משלושה משחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully