וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב גינתה קליפ להצגת איתי שגב בו הופיע שיר "לזיין את האדומים"

28.9.2017 / 19:40

האדומים פרסמו הודעה שמגנה את הקליפ שהוצג במהלך הצגתו של הקפטן החדש של הצהובים: "אין זו הפעם הראשונה בה אנשי מכבי נתפסים בהתנהגות אלימה". מכבי תל אביב התנצלה על הסרטון

צילום: יוסי ציפקיס

בווידאו: קטע הווידאו שהכעיס את הפועל תל אביב

הפועל תל אביב הוציאה הערב (חמישי) הודעת גינוי בשל סרטון שהוצג במהלך מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב. על פי האדומים, חלק מסרטון הצגת הקפטן החדש איתי שגב כלל שיר בו מופיעות המילים "תזיין את האדומים" ולכן הפועל תל אביב פרסמה הודעה בחשבון הפייסבוק שלה.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ערכה מסע"ת לפתיחת העונה, מזרחי: "לא תהיה פה רכבת מאמנים העונה"

"מועדון הכדורסל הפועל תל אביב מביע שאט נפש, מהדרך בה בחרה מכבי תל אביב להציג את קפטן הקבוצה שלה במהלך מסיבת העיתונאים הרשמית, תוך שימוש בוטה בביטוי הגנאי המבזה "תזיין את האדומים". אין זו הפעם הראשונה בה אנשי מכבי נתפסים בהתנהגות אלימה שאינה מכבדת את רוח הספורט, ומכאן אנו קוראים למנהלת הליגה לחדד את כללי ההתנהגות הנדרשים מבעלי תפקידים ולמנוע אירועים שכאלו בעתיד". ביום ראשון צפוי להיערך הדרבי התל אביבי בין הפועל למכבי במסגרת רבע גמר גביע ווינר, שיפתח באופן רשמי את עונת 2017/18.

הודעת מכבי תל אביב: קראנו את הודעת הפועל תל אביב ומייד ניגשנו להקשיב לקטע. לאחר שמיעת הקטע מספר פעמים בהילוך איטי, אכן אפשר לשמוע שברקע יש שיר אוהדים לא ראוי. מדובר בטעות של חוסר תשומת לב, הפועל תל אביב צודקת בתלונתה ואנחנו מתנצלים על כך".

דני פרנקו, רמי כהן, רביב לימונד,. יוסי ציפקיס
כועסים./יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully