וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "לא תהיה רכבת מאמנים", ספאחיה: "יהיה אסון אם הקהל לא יתמוך"

28.9.2017 / 18:50

יו"ר מכבי תל אביב פיזר הבטחות במסע"ת פתיחת העונה: "למדנו מהטעויות של העונה שעברה". ספאחיה העביר מסר חד לאוהדים: "מקווה שהתמיכה תימשך". איתי שגב הוכרז רשמית כקפטן

צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב ציינה הערב (חמישי) את פתיחת העונה עם יום התקשורת המסורתי, שנפתחה במסיבת עיתונאים של המאמן החדש נבן ספאחיה, לצד שמעון מזרחי ועוזריו טל בורשטיין וגיא גודס.

כרם משעור שחקן מכבי תל אביב, איתי שגב, נוריס קול. יוסי ציפקיס
עונה חדשה, ציפיות חדשות. שחקני מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס
מזרחי: "הפרידה מפניני, מקל ואוחיון הייתה ברוח טובה ובהבנה מלאה. אני אישית נפרדתי מפניני"

שמעון מזרחי הודיע כי נמכרו כבר קרוב ל-9,000 מינויים, והוסיף: "נבנתה קבוצה חדשה לגמרי. אנחנו מצפים לראות שחקנים רעבים, לא שבעים, כאלה שנותנים כל מה שהם רק יכולים לתת, תלכיד מאוחד וחד. אנחנו יודעים שבדרך יש משוכות גבוהות, לכל הקבוצות יש ספסל ארוך".

על היחסים בין מכבי תל אביב לנבחרת ישראל: "תמיד היה כבוד גדול שמיטב שחקנינו הובילו את הנבחרת, וזה נשאר כך עד היום. בקיץ הזה היו שני שחקנים שהיו אמורים להיות בנבחרת. אני יכול להגיד לגבי כרם משעור וג'ייק כהן ששניהם הביעו רצון עז לשחק בנבחרת. כרם היה צריך לקבל טיפול מיוחד, ואין על זה שום עוררין".

על שינוי מצבת הישראלים והפרידה מגיא פניני, יוגב אוחיון וגל מקל: "הפרידה הייתה ברוח טובה, בהבנה מלאה. אני אישית נפרדתי מגיא פניני, ובעלים אחרים נפרדו גם מקל ויוגב אוחיון. זו עדיין לא פרידה רסמית".

על העונש של סוני ווימס, שהושעה לארבע שנים בעקבות פרשיית הסמים בה היה מעורב כשחקן מכבי תל אביב: "הוא היה שחקן מכבי תל אביב ולכן הוא לא פה. הוא קיבל מאיתנו שחרור לשחק בסין, העונש הזה כנראה יהיה תקף גם לקבוצה שלו בליגה בסין. חוץ מזה אין לנו קשר איתו".

על מעמדו של נבן ספאחיה: "הוא הוחתם לשלוש שנים, נתנו לו את כל הסמכויות והדרכים לבחור את השחקנים שלו, אנחנו בטוחים ובוטחים בו, ואנחנו לא מתכוונים לעשות רכבת החלפות של מאמנים. מה שקרה בעונה שעברה התחיל מהמינוי של אדלשטיין והתגלגל כמו כדור שלג, אנחנו בוודאי לא רוצים לעשות את זה. לכן הבאנו מאמן שמכיר את מכבי תל אביב מקרוב".

עוד בנושא:

בעקבות פרשת הסמים: סוני ווימס הורחק לארבע שנים מכל פעילות של פיב"א
קציקאריס: "לא נהיה מוכנים ב-100 אחוז אך נשתפר ממשחק למשחק"
ג'וש סמית' יחבור למכבי חיפה למסע המשחקים ב-NBA

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב עם עוזריו טל בורשטיין, גיא גודס, יושב ראש מכבי תל אביב עורך הדין שמעון מזרחי. יוסי ציפקיס
קצב מכירת המינויים באמת עד כדי כך מעודד? מזרחי, ספאחיה, גודס ובורשטיין/יוסי ציפקיס
ספאחיה: "לשחק בלי אוהדים כאן בתל אביב יהיה לא פחות מאסון. כבר חוויתי את האוהדים של מכבי תל אביב מקרוב בקדנציה הקודמת, ואני לא יכול לדמיין אפשרות שהשחקנים שלי לא ירגישו אותו דבר כעת"

נבן ספאחיה אמר: "השחקנים כאן כדי לנצח. אין שום תירוצים, למרות שמדובר בקבוצה חדשה. נילחם כדי לנצח, כמובן שאנחנו זקוקים לסבלנות ואהבה מהאוהדים. לשחק בלי אוהדים כאן בתל אביב יהיה לא פחות מאסון, ולכן אני מקווה שהתמיכה מהם תימשך. כבר חוויתי את האוהדים של מכבי תל אביב מקרוב בקדנציה הקודמת, ואני לא יכול לדמיין אפשרות שהשחקנים שלי לא ירגישו אותו דבר כעת".

ספאחיה הוסיף: "המטרה שלנו היא להחזיר את הקהל ליד אליהו, לשאוף להעפיל לפלייאוף ביורוליג וכמובן לזכות באליפות בישראל, שזה הלחם והחמאה. כבר הראינו בששת משחקי ההכנה כמה דברים שאני רוצה שנעשה. אנחנו רוצים לשחק בקצב מהיר, עם רוטציה רחבה, אני לא רוצה להתיש את השחקנים שלי כי מצפה לנו מרתון ארוך ויקרו הרבה דברים. אנחנו רוצים לשחק עם כל הסגל".

איתי שגב, שהוכרז כקפטן: "זה רגע מרגש בשבילי ובשביל המשפחה. תודה להנהלה ולצוות המקצועי שבחרו בי והאמינו בי. ההתרגשות גדולה מאוד, יש לנו קבוצה מאוד מעניינת, אנחנו מאוד רעבים להוכיח שאנחנו כן ברמות הגבוהות. אני צריך להנחיל את הערכים של מכבי תל אביב לחבר'ה החדשים".

איתי שגב שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הקפטן החדש. איתי שגב/יוסי ציפקיס

עוד לפני המאורע, שוחחנו עם עוזר המאמן החדש-ישן גיא גודס. "התחושות טובות, יש חבר'ה מצוינים ורעבים וכמה שבועות שאנחנו יחד אנחנו רואים דברים יפים מאוד. העתיד ורוד, אבל יש עוד הרבה על מה לעבוד. לפי מה שראינו תהיה קבוצה שנלחמת, קבוצה רעבה שמאוד רוצה, שתיתן את כל כולה מהשחקן הראשון ועד האחרון. בסופו של דבר נקום וניפול על החיבור".

על פייר ג'קסון: "בדרך כלל רכזים זרים הם דומיננטיים. בכל מקום שהוא היה בו בעבר הוא היה האיש המרכזי. אפשר לזהות מיד את המנהיגים והוא בטח אחד מהם. לצערנו נוריס קול נפצע, אבל אני חושב ששניהם יהיו מנהיגים. לשניהם יש יכולת ואופי".

על נבן ספאחיה: "יש לו הרבה יותר ניסיון, רואים את זה בשיטות העבודה שלו שדומות מאוד ל-NBA. יש המון ישיבות צוות, המון תרגולים, המון החלפת דעות. זה נראה טוב עד עכשיו".

גודס אמר במסיבת העיתונאים: "בסופו של דבר ה-DNA של מכבי תל אביב היה ונשאר אותו דבר. השקענו הרבה מאמץ והרבה מחשבה כדי לבנות את הגרסה הכי טובה שלנו, כדי שהקהל יהנה לראות אותנו".

יושב ראש מכבי תל אביב עורך הדין שמעון מזרחי. יוסי ציפקיס
פחות מעורב מבעבר. מזרחי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully