וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה: "צ'לסי היתה ראויה לניצחון". קונטה: "הזאר היה מדהים"

מאמן אתלטיקו פרגן לבלוז שניצחו במדריד משער של בטשואי עמוק בתוספת הזמן: "הם היו עדיפים עלינו". מאמן היריבה חגג. ברצלונה נותרה מושלמת, סרחיו בוסקטס: "מה שהיה לפני חודש כבר נשכח"

שחקן צ'לסי, מישי בטשואיי. רויטרס
גיבור הערב. מישי בטשואי/רויטרס

המחזור השני בליגת האלופות ננעל אמש (רביעי) כשבמוקד עמד המפגש הענק בין פריס סן ז'רמן לבאיירן מינכן, אך המשחק הדרמטי ביותר נערך במדריד שם צ'לסי עקצה את אתלטיקו מדריד עם 1:2 משער של בטשואי בדקה ה-94. ברצלונה לא הרשימה אבל שמרה על המאזן המושלם עם 0:1 בליסבון על ספורטינג ואילו מנצ'סטר יונייטד דווקא כן נצצה עם 1:4 מרשים בחוץ על צסק"א מוסקבה של ביברס נאתכו.

עוד בנושא:

צ'לסי חגגה במדריד, ברצלונה נותרה מושלמת, הצגה למנצ'סטר יונייטד
פריס סן ז'רמן הביסה את באיירן מינכן, ניימאר וקבאני כבשו
קבאני: "על המגרש אנחנו צריכים להתנהג כמו משפחה כדי להשיג את המטרות"

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, לואיס סוארס. רויטרס
לא מרשימים, אבל מנצחים. מסי וסוארס אמש/רויטרס

מספרי הלילה

* אדינסון קבאני הפך לשחקן החמישי אי פעם שכובש בשישה משחקים רצופים בליגת האלופות. קדמו לו רוד ואן ניסטלרוי, מרואן שמאק, בוראק ילמאז וכריסטיאנו רונאלדו.

* ניימאר התכבד בשער ה-800 של שחקנים תוצרת ברזיל בליגת האלופות.

* באיירן מינכן השוותה את התבוסה הכי גדולה שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות. גם הקודמת הייתה מול קבוצה צרפתית - 3:0 מול ליון במרץ 2001.

* לראשונה מאז נובמבר 2014, כל הקבוצות הגרמניות הפסידו באותו מחזור של ליגת האלופות.

* מלכי השערים של ברצלונה העונה בכל המסגרות: ליאונל מסי עם 12, שער עצמי עם 4.

* אנטואן גריזמן היה שחקן אתלטיקו מדריד האחרון שכבש בוויסנטה קלדרון והראשון שכבש בוונדה. בשני המקרים זה היה מהנקודה הלבנה.

* דייגו סימאונה רשם את משחקו ה-50 בליגת האלופות, מתוכם ניצח 28, סיים 12 בתיקו והערב הפסיד בפעם ה-10.

* אלברו מוראטה, שחקן ריאל מדריד לשעבר למי ששכח, כבש לרשת אתלטיקו לראשונה בשבעה משחקים מולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה. רויטרס
לא חיפש תירוצים. דייגו סימאונה/רויטרס

למרות שהניצחון על אתלטיקו הושג ממש "על הבאזר", דייגו סימאונה מאמן הקולצ'ונרוס הודה בסיום: "צ'לסי היתה טובה מאיתנו וניצחה בצדק. הם היו יותר רגועים וחזקים. אנחנו צריכים לקבל את זה, לסאול היתה הזדמנות לעשות 0:1 ביתרון שלנו, אבל צריך לברך את צ'לסי העדיפה".

גם אנטואן גריזמן שכבש את השער הראשון בפנדל הודה: "זה היה משחק קשה. זה לא היה משחק טוב שלנו וגם לא שלי. צ'לסי היתה טובה יותר מאיתנו בעיקר במחצית השנייה".

מנגד, חגגו את הניצחון הדרמטי ואנטוניו קונטה שהיה בטירוף אחרי הגול של בטשואי אמר: "השחקנים הראו שהם ראויים למעמד הזה. אנחנו חייבים לשמוח בגלל שאדן הזאר נתן הופעה מדהימה וזה היה המשחק הגדול הראשון שלו אחרי הפציעה". אדן הזאר, שבישל את הגול הראשון של מוראטה אמר: "יש לנו שחקני הכרעה בקבוצה כמו אלבארו מורטה, מישי בטשואי, וויליאן ואותי. מישי מבקיע בכל פעם כשהוא על המגרש, הוא יכול לכבוש בכל רגע. אני שמח בשבילו".

ברצלונה כאמור לא הרשימה יותר מדי אבל עשתה את שלה עם 0:1 על ספורטינג ליסבון של ז'רמי מתיו. סרחיו בוסקטס אמר אחרי המשחק: "האמת היא שידענו שיהיה משחק קשה. ספורטינג הוכיחה שהיא קבוצה טובה באצטדיון שלה, אבל אנחנו היינו טובים יותר ושלטנו במשחק. היה מאוד חשוב לנצח את המשחק הזה. אני מקווה שנמשיך את רצף הניצחונות שלנו. מה שקרה לפני חודש נשכח ועכשיו אנחנו מתרכזים בלהיות קבוצה טובה יותר".

ארנסטו ואלוורדה מאמנה של ברצלונה הדף את הביקורות על כך שקבוצתו משעממת ואמר: "כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה. אני לא משתעמם מהקבוצה שלי, בעיקר לא כשאנחנו מנצחים. לפעמים אתה מנצח בגדול עם הרבה שערים ולפעמים צריך לסבול כדי לנצח. היינו יכולים להרוג את המשחק מוקדם יותר. נכון שהבקענו שער עצמי אבל גם כדי לכבוש שער עצמי צריך להיות באיזור של השער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully