וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבאני: "על המגרש אנחנו צריכים להתנהג כמו משפחה כדי להשיג את המטרות"

החלוץ האורוגוואי חגג את ה-0:3 של פ.ס.ז' על באיירן מינכן והתייחס למתיחות עם ניימאר: "כולנו שונים, אבל על המגרש אנחנו צריכים לשחק ביחד". אריאן רובן תקף: "0:3? זו לא באיירן מינכן". אנצ'לוטי בכוננות: "אצטרך לחיות עם הביקורת"

רויטרס

פריס סן ז'רמן סיפקה הערב (רביעי) תצוגת תכלית מרשימה בביתה עם ניצחון מוחץ 0:3 על באיירן מינכן. אדינסון קבאני וניימאר מסוכסכים? החבורה הברזילאית פילגה את הקבוצה? על כר הדשא פסטיבל הסיפורים והשמועות פינה את המקום לפסטיבל חיובי.

הפרשנים והאוהדים עקבו אחרי כל פעולה של קבאני וניימאר וצייצו שוב ושוב בטוויטר. מי בירך את מי אחרי כל שער ואיך; כל חיבוק או ג'סטה של שחקני פריס זכתה לניתוח מעמיק. למשל העובדה שניימאר ודני אלבס רצו דווקא לקיליאן אמבפה שבישל את השער השני לקבאני, ולא לאורוגוואי.

ב"לאקיפ" ציינו: "ניימאר חיכה לגל השני של המברכים כדי לגשת לקבאני אחרי השער שלו, בעוד 'המטאדור' ניחם את הברזילאי אחרי החמצה שלו בדקה ה-50".

שחקני פריס סן ז'רמן, ניימאר, אדינסון קבאני. רויטרס
כל חיבוק זכה לניתוח מעמיק. קבאני וניימאר/רויטרס

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: פריס סן ז'רמן הביסה 0:3 את באיירן מינכן

לכתבה המלאה

מספרי המשחק

* אדינסון קבאני הפך לשחקן החמישי אי פעם שכובש בשישה משחקים רצופים בליגת האלופות. קדמו לו רוד ואן ניסטלרוי, מרואן שמאק, בוראק ילמאז וכריסטיאנו רונאלדו.

* ניימאר התכבד בשער ה-800 של שחקנים תוצרת ברזיל בליגת האלופות.

* באיירן מינכן השוותה את התבוסה הכי גדולה שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות. גם הקודמת הייתה לקבוצה צרפתית - 3:0 מול ליון במרץ 2001.

* לראשונה מאז נובמבר 2014, כל הקבוצות הגרמניות הפסידו באותו מחזור של ליגת האלופות.

seperator

אדינסון קבאני סיכם: "זו הייתה הצגה גדולה. לקבוצה שלנו יש אמביציה אדירה והערב הראנו אותה. אנחנו שמחים מאוד ומקווים להמשיך ככה לאורך זמן רב. על הסכסוך המתוקשר עם ניימאר אמר קבאני: "כולנו שונים, יש לנו דרכים שונות להסתכל על דברים אבל כשאנחנו על המגרש, כולנו צריכים לעבוד ביחד כמו משפחה כדי להשיג את המטרות של הקבוצה ולנצח".

קיליאן אמבפה שהצטיין בהתקפות המתפרצות של פריס אמר: "זו רק תחילת הסיפור ורצינו להשיג תוצאה גדולה נגד קבוצה גדולה. טוב לנצח משחקים, אבל אנחנו צריכים להמשיך ככה, להיות דינמיים ולעשות שרשרת ניצחונות".

אמבפה הוחלף בדקה ה-79 ונראה כעוס: "לא הייתי מרוצה, אבל מי אוהב להיות מוחלף? לא צריך לעשות מזה סיפור גדול, מה שחשוב זו הקבוצה ולא אני".

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. רויטרס
צפוי לספוג הרבה אש. אנצ'לוטי/רויטרס

בבאיירן מינכן קיבלו את ההפסד בצורה קשה. אחרי שהמנהל המקצועי של המועדון חסן סליהמידז'יץ' ספג ביקורת מהפרשן יוכן ברייר, הבווארים החליטו לא לשלוח אף נציג לאולפן הטלוויזיה הגרמנית.

מאמן באיירן קרלו אנצ'לוטי אמר: "ספגנו שער אחרי דקה אחת. לאחר מכן שלטנו במחצית הראשונה, אבל לא הצלחנו לכבוש". על העובדה שבחר להשאיר מחוץ להרכב את פרנק ריברי, אריאן רובן, מאטס הומלס וג'רום בואטנג (שכלל לא היה בסגל), אמר האיטלקי: "חשבתי שההרכב שבחרתי הוא טוב. יבקרו אותי על זה, אבל זה מה שחשבתי. אני תמיד מחפש לבחור את ההרכב הטוב ביותר. עכשיו אצטרך לחיות עם כל הביקורת".

אריאן רובן, שנכנס כמחליף במחצית השנייה, אמר: "3:0 בליגת האלופות? זו לא באיירן מינכן. פריס הייתה יעילה מאוד והראתה שיש לה הרבה איכויות. ידענו לפני המשחק שההתקפות המתפרצות שלהם מסוכנות מאוד. נתנו להם מרווחים ולא תמיד קל להתגונן נגד זה. הספסול שלי? זו החלטה של המאמן. כל מילה תהיה מיותרת. אנחנו לא צריכים את זה כרגע".

כל הממים לכבוד שיתוף הפעולה בין קבאני לניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully