וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קרע בגיד לאזולאי, האופציה לרכישת דמארי לא תמומש

27.9.2017 / 17:30

הבדיקה של הקשר פוענחה והוא צריך להחליט כעת אם ללכת לניתוח שמשמעותו היעדרות בת 3-4 חודשים. אם לא יחול שינוי ביכולתו של החלוץ, שיכול להירכש בהתאם להסדר בין המועדונים, הוא ישוב ללייפציג

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: מתן חדד

שלומי אזולאי, שעבר אתמול (שלישי) בדיקת אולטרסאונד ובדיקת MRI כדי לאבחן את פציעתו, קיבל היום את התוצאות ועל פי הפענוח הוא סובל מקרע בגיד. כעת קשרה של מכבי חיפה צריך להחליט אם ללכת לניתוח, שמשמעותו היעדרות בת שלושה-ארבעה חודשים. אזולאי יטוס לארה"ב כדי להתייעץ עם רופא מומחה ולאחר מכן ימסור את החלטתו.

מאור בוזגלו הוצג אחר הצהריים במסיבת עיתונאים רשמית אחרי שחתם על חוזה לשלוש שנים ואמר: "חונכתי במכבי חיפה, אני חוזר למקומי הטבעי. ויתרתי על הרבה כסף כדי להגיע למועדון".

עוד בנושא
מאור בוזגלו הוצג רשמית כשחקן מכבי חיפה אחרי שחתם לשלוש שנים
פיטים עזמי: "שוחררתי ממכבי חיפה בהודעת SMS, היה שם גיהנום"
הפועל באר שבע תבדוק במעבדה את כל התוספים שניתנו לשיר צדק
ראשי נבחרת ישראל יעבירו ממצאים בנוגע לתוספים שנטל שיר צדק

עומר דמארי שחקן מכבי חיפה חוגג. ברני ארדוב
זקוק לרצף של משחקים? דמארי/ברני ארדוב

העונה אמנם רק החלה, אבל גורמים במכבי חיפה אישרו אתמול (שלישי) כי התקבלה החלטה עקרונית שלא לממש את אופציית הרכישה של החלוץ עומר דמארי. על פי הסיכום עם לייפציג, דמארי הושאל לשנתיים כשמכבי חיפה התעקשה להבטיח אופציית רכישה בחוזה שלו, אולם בשלב זה במועדון החליטו כי בעונה הבאה ינסו להחתים חלוץ ישראלי בכיר אחר. יש לציין כי על פי ההסכם בין הצדדים אין סכום רכישה נקוב, אלא הוחלט כי בסיום העונה, אם מכבי חיפה תרצה להאריך את החוזה שלו, הוא יימכר תמורת "סכום ריאלי המקובל על שני הצדדים".

בסביבתו של החלוץ סבורים כי הוא זקוק לרצף של משחקים בהרכב כדי לחזור לכושר הטוב שאפיין אותו עד ההגעה לייפציג, אולם נראה כי העומס בסגל הנוכחי יקשה על לוזון להעניק לו אשראי בלתי מוגבל. דמארי קיבל בקיץ פיצוי מלייפציג כיוון שחתם על חוזה נמוך יחסית לשכרו בגרמניה כשעבר למכבי חיפה – 400 אלף יורו. הוא ירוויח 780 אלף יורו בלייפציג (שכר בסיס, לא כולל מענקים) ועשוי לשחק בעונה הבאה בקבוצת המילואים שלה. את מקומו בחוד יתפסו סטפנוס אתנסיאדיס או ניקיטה רוקאביציה, שיוסט מעמדת הכנף. ממכבי חיפה נמסר: "אין שום החלטה בנושא דמארי, העונה ארוכה ואנחנו בטוחים שהוא יסייע לנו".

שחקן נוסף שגיא לוזון אינו בונה עליו כשחקן מפתח הוא רועי קהת. למרות פציעת שלומי אזולאי נראה כי לוזון מתלבט מאוד האם לתת לו את חולצת ההרכב מול אשדוד וייתכן מאוד שסינטאיהו סלליך יפתח בעמדה הזאת. לוזון מעדיף שגילי ורמוט יתופקד גם הוא במרכז השדה ולא בכנף. למרות היכולת הלא טובה שהוא מגלה, קאיו עשוי לקבל שוב את חולצת ההרכב מול אשדוד. אופיר מזרחי ישוב לסגל, כשייתכן שברגע האחרון יחזור אליו גם מוחמד עוואד במקום דמארי או שחקן התקפה אחר. שי בן דוד אמור להחליף את עומרי בן הרוש בצד שמאל.

(עדכון ראשון: 9:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully