וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בצ'מפיונס: אנצ'לוטי חוזר לפריס, דייגו קוסטה עבר רשמית לאתלטיקו

המאמן יגיע עם באיירן מינכן לביקור בעיר האורות (21:45, ספורט 5), הקולצ'ונרוס הודיעו רשמית על רכישת החלוץ מצ'לסי, מולה יתמודדו. ברצלונה אצל ספורטינג ליסבון, יונייטד מתארחת אצל נאתכו וצסק"א מוסקבה

רויטרס

שמונה משחקים בבתים א' עד ד' יינעלו מחר (רביעי) את המחזור השני בליגת האלופות. במוקד: אתלטיקו מדריד נגד צ'לסי ופריס סן ז'רמן מול באיירן מינכן. מנצ'סטר יונייטד אצל צסק"א מוסקבה וברצלונה מתארחת אצל ספורטינג ליסבון, בעוד יובנטוס מארחת את אולימפיאקוס.

צסק"א מוסקבה - מנצ'סטר יונייטד (21:45, ספורט 1)

שתי מנצחות מחזור הפתיחה נפגשות בבירת רוסיה. צסק"א עשתה מהפך גדול נגד בנפיקה בחוץ, בעוד יונייטד, שהחלה את העונה בצורה מוצלחת, הרשימה גם מול באזל. כעת, שתיהן מקוות לקטוע רצפים שליליים: אקינפייב, שוער הרוסים, ספג ב-44 משחקים רצופים בצ'מפיונס, בעוד השדים האדומים לא רשמו ניצחון חוץ במפעל (לא כולל מוקדמות) מאז נובמבר 2013 (!), חמישה משחקים בסך הכל. בארבעה מפגשי עבר, יונייטד ניצחה פעמיים ושני משחקים נוספים הסתיימו בתיקו. הקבוצה של מוריניו מעולם לא הפסידה ברוסיה בחמישה ביקורים, אך ניצחה רק פעם אחת וביברס נאתכו וחבריו יקוו להנחיל להם הפסד ראשון.

פ.צ. באזל - בנפיקה (21:45)

גם השוויצרים וגם הפורטוגלים נכנעו במחזור הראשון ושתיהן מקרטעות גם בליגה. באזל אומנם התאוששה עם ניצחון במחזור האחרון וכך גם בנפיקה, אך שתיהן יודעות שהן חייבות כאן נקודות, אחרת יסתבכו במאבק על שמינית הגמר. הן נפגשו בשלב הבתים ב-2011 ואז בנפיקה ניצחה 0:2 בשוויץ.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רומלו לוקאקו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לוקאקו ימשיך לכבוש?/רויטרס

פריס סן ז'רמן - באיירן מינכן (21:45, ספורט 5 ו-HD)

קרלו אנצ'לוטי חוזר לעיר האורות על מנת לפגוש את האקסית שלו, שם העניינים בוערים בחדר ההלבשה במאבק השליטה בין ניימאר לאדינסון קבאני. למרות הצרות, הפריזאים שולטים בליגה המקומית ובשבת רשמו משחק ראשון העונה ללא ניצחון, זאת לעומת באיירן, שמדורגת רק שלישית בבונדסליגה ומגיעה אחרי 2:2 מאכזב מול וולפסבורג בבית, במשחק בו כבר הובילה 0:2. לפני 17 שנים בדיוק פריס אירחה את באיירן מינכן והפתיעה עם 0:1 את אלופת הצ'מפיונס שבדרך.

אנדרלכט - סלטיק (21:45)

השתיים הללו, שהובסו במחזור הפתיחה, יודעות שהן ייאבקו על המקום השלישי, כך שהמפגש בבלגיה חשוב להן במיוחד. הקבוצה של ניר ביטון מגיעה במצב רוח מצוין, אחרי שלושה ניצחונות במאזן שערים 0:10, כולל 0:2 גדול באולד פירם מול ריינג'רס, במשחק חוץ בשבת האחרונה. גם אנדרלכט בכושר טוב ושני ניצחונות רצופים עזרו לה להתאושש מפתיחת עונה איומה. המפגש הקודם בין השתיים היה בשלב הבתים של 2003 והסתיים עם 0:1 ביתי לבלגים ו-1:3 ביתי לסקוטים בגומלין.

מאמן באיירן מינכן קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
אנצ'לוטי חוזר לפריס/GettyImages

אתלטיקו מדריד - צ'לסי (21:45, 5 גולד)

בשבוע האחרון השתיים הללו השלימו את עסקת החזרתו של דייגו קוסטה לקולצ'ונרוס (הוא כמובן לא יכול לשחק, אך עבר רשמית ערב המשחק) וכעת, הן יקימו את משחק הצ'מפיונס הראשון בתולדות אצטדיון מטרופוליטנו החדש בבירת ספרד, כאשר אתלטיקו תנסה לשמור על הרצף שהחל בקלדרון: 11 משחקי בית בלי הפסד במפעל היוקרתי. צ'לסי השוותה במחזור הראשון את ניצחונה הגדול אי פעם בליגת האלופות עם השישייה מול קרבאח ומאז השיגה גם 1:5 בגביע הליגה ו-0:4 מרשים אצל סטוק בליגה, עם שלושער של אלברו מוראטה. המארחים, שינסו להכניע את שוערם לשעבר טיבו קורטואה, עברו את צ'לסי בחצי הגמר ב-2014 במפגש כפול והביסו את הבלוז בסופרקאפ האירופי ב-2012 עם 1:4 גדול.

קרבאח - רומא (19:00)

האזרים החביבים נראו לא ממש שייכים למעמד עם התבוסה בסטמפורד ברידג', אבל אולי בבית, לעיני אצטדיון מלא וגועש, הם יצליחו להרים את הרמה נגד הג'אלורוסי, שמגיעים אחרי שלושה ניצחונות ליגה בהם כבשו עשרה שערים וספגו רק אחד ויודעים שבעקבות התיקו המאופס בבית נגד אתלטיקו, זה משחק שהם חייבים לצאת ממנו עם מלוא הנקודות.

הוא חזר!

ספורטינג ליסבון - ברצלונה (21:45, 5+)

זמנים טובים עוברים על ברצלונה. הקטלאנים ניצלו את הלו"ז הקל יחסית בפתיחת הליגה כדי לדהור למאזן מושלם בתום שישה מחזורים וליתרון שבע נקודות על פני ריאל מדריד. ליאו מסי בכושר מצוין, כפי שהוכיח ב-0:3 המוחץ על יובנטוס במחזור הקודם וגם הפציעה של עוסמאן דמבלה לא פגעה בשטף. בארסה מגיעה לפורטוגל למשחק לא פשוט, אך ספורטינג קצת קרטעה בשבוע החולף עם תיקו בגביע הליגה ובליגה, שם איבדה את המאזן המושלם. ספורטינג פתחה את הופעותיה בליגת האלופות העונה עם 2:3 גדול אצל אולימפיאקוס ויודעת שתוצאה מפתיעה נגד בארסה תקרב אותה עוד יותר למקום השלישי, הריאלי מבחינתה. היא פגשה את בארסה לאחרונה ב-2008, הפסידה 3:1 בחוץ והובסה 5:2 בבית.

יובנטוס - אולימפיאקוס (21:45)

הגברת הזקנה לא הפסידה כבר 19 משחקי בית רצופים בצ'מפיונס והיא זקוקה לביתיות הזו אחרי התבוסה הכואבת בקאמפ נואו. אולימפיאקוס, שבעצמה נכנעה בבית מול ספורטינג למרות כמעט-קאמבק גדול, תנסה להדהים את היריבה שהשחילה לה שביעייה ב-2003. הקבוצות נפגשו בשלב הבתים גם ב-2014 ואז יובה גירדה 2:3 ביתי ובסך הכול, בעשרה מפגשים עם אולימפיאקוס, היא עומדת על שישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו וצמד הפסדים.

שחקני ברצלונה לואיס סוארס, אלש וידאל, ליאונל מסי חוגגים. AP
בארסה תמשיך לדרוס?/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully