וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קונטה ואנצ'לוטי מועמדים להחליף את מונטלה במילאן בקיץ

למרות השקעת עתק על רכש בקיץ, הרוסונרי מקרטעים ובאיטליה מדווחים שהקבוצה תלך על מאמן בכיר בעונה הבאה. מאמנה של צ'לסי הוא המועמד המוביל, גם מאמן באיירן עשוי לרשום קאמבק

רויטרס

מילאן השקיעה כמעט 200 מיליון יורו ברכש בקיץ הקרוב, בתקווה לחזור סוף כל סוף לצמרת הכדורגל האיטלקי, אלא שבינתיים זה ממש לא עובד. הרוסונרי נראו רע מאוד שלשום (ראשון) במשחק החוץ מול סמפדוריה, ספגו בדקות 72 ו-91 והפסידו 2:0 מבלי שהם בועטים למסגרת אפילו פעם אחת לאורך 90 דקות. בשעה שיובנטוס ונאפולי המושלמות דוהרות בצמרת, מילאן רק במקום השישי עם 12 נקודות מ-18 אפשריות ורואה איך עוד עונה מתחילה לברוח לה.

וינצ'נזו מונטלה עדיין שומר על משרתו כמאמן של מילאן, אך בתקשורת האיטלקית כבר מתעסקים במועמדים להחליפו וב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שהרוסונרי יילכו בגדול בקיץ הבא עם מאמן בעל שם ככשני המועמדים המובילים הם אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי וקרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן.

מאמנה של צ'לסי הודה אתמול שהוא מתגעגע לאיטליה ושהוא יחזור לאיטליה יום אחד, כשמילאן זוממת למנות אותו בתקווה שיוביל אותה לאליפויות כפי שעשה עם יובנטוס. אנצ'לוטי, שנחשב לאגדה באיטליה, יעזוב כמעט בוודאות את משרתו כמאמן באיירן בקיץ והוא עשוי להיות האלטרנטיבה במידה שקונטה לא יגיע בסופו של דבר.

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
יתאחד עם בונוצ'י במילאן? קונטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully