וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בטיס נעלה את המחזור השישי עם 0:4 מוחץ בבית על לבנטה

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הקבוצה שניצחה במחזור הקודם את ריאל מדריד התפוצצה עם שערים של סנאבריה (47, 93), רואיס (55) ולאון (65). בטיס עלתה למקום החמישי, הפסד בכורה לאורחת

one

המחזור השישי בליגה הספרדית ננעל הערב (שני) עם ניצחון מרשים של ריאל בטיס, 0:4 בבית על לבנטה, שהעלה אותה למקום החמישי. כעת היא נמצאת בשוויון נקודות עם ולנסיה שממוקמת רביעית ושתי נקודות בלבד מאתלטיקו מדריד במקום השני.

ריאל בטיס - לבנטה 0:4

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, בה הקבוצה מסביליה הייתה טובה ומסוכנת יותר אך לא מצאה את הרשת, היא התפוצצה עם שלושה שערים ב-18 דקות במחצית השנייה. בטיס, שניצחה במחזור הקודם את ריאל מדריד מנגיחה של אנטוניו סנאבריה, שוב קיבלה שער מראשו של החלוץ הפרגוואי (47) שהחל בחגיגה. זה היה השער השישי העונה של הקבוצה בנגיחות, רק מונאקו (7) עשתה זאת יותר פעמים בחמש הליגות הבכירות. פביאן רואיס (55) הכפיל עם שערו הראשון בקריירה בליגה הבכירה אחרי מהלך אישי נאה, וסרחיו לאון (65) כבש את השלישי שלו העונה מקרוב. החותמת הסופית הייתה של סנאבריה, שהשלים צמד בתוספת הזמן.

הקבוצה מוולנסיה, שלא הצליחה לגבור על בטיס משנת 2012, ספגה את הפסדה הראשון העונה. בעקבות הניצחון, השלישי שלה ברציפות, בטיס טיפסה מהמקום התשיעי לחמישי.

שחקני ריאל בטיס חוגגים. GettyImages
פתיחת עונה מרשימה. שחקני בטיס חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully