וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב – מכבי חיפה: 40 אוהדים עוכבו לחקירה

24.9.2017 / 19:55

המשטרה עיכבה עשרות אוהדים שהתקבצו מול האצטדיון בנתניה ובכליהם נמצאו כמויות גדולות של אמצעי לחימה וזיקוקים. אבוקה הודלקה מחוץ לאצטדיון. המשטרה: "נמנע הכנסת אמצעים פירוטכניים למגרשים"

ראובן קסטרו
גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מבחן גדול. גיא לוזון/אדריאן הרבשטיין

משטרת ישראל עיכבה הערב (ראשון) כ-40 אוהדי כדורגל בשטח פתוח הסמוך לאצטדיון בנתניה בו ייערך המפגש בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. על פי הודעת המשטרה בכליהם של העצורים נמצאו אמצעי לחימה, אבוקות וזיקוקים. מהמשטרה נמסר בתגובה: "נמנע הכנסת אמצעים פירוטכניים אסורים למגרשים". בנוסף, אבוקה הודלקה מחוץ לאצטדיון בחניון לפני פתיחת המשחק. המשטרה כיבתה את האבוקה ופרשי משטרה פרוסים באיזור כדי למנוע הפרות סדר נוספות.

כחצי שעה לפני פתיחת המשחק התפתחה מחוץ לאיצטדיון תגרה נוספת בין שני המחנות של האוהדים. המשטרה שלחה כוחות להפריד בין הניצים.


עוד בנושא

סולח, אבל לא שוכח: אלירן עטר חזר הביתה למכבי תל אביב, ומחכה למכבי חיפה
נטל ההוכחה: סימן השאלה של נטע לביא וסימן הקריאה של רוסלן ברסקי
במשטרה נערכים למפגש בין אוהדי מכבי חיפה לאלירן עטר

אופיר מזרחי, שחקן מכבי חיפה. טל לוי
קיבל הבהרות. אופיר מזרחי/טל לוי

"אמרנו כבר שגיא עשה טוב ששינה את השיטה, והוא חייב להתעקש עליה. אבל הערב זה המבחן האמיתי שלנו כדי לדעת אם השיטה באמת עבדה מול רעננה, או שפשוט ניצלנו את החולשה שלה ואנחנו עדיין לא ברמה של מכבי תל אביב. זה משחק שיקבע המון לגבי ההמשך", הסבירו השחקנים.

גם אוהדי מכבי חיפה ממתינים למשחק, ולא רק בגלל היחסים בין המחנות אלא בגלל אלירן עטר. חלק מהאוהדים כבר הכינו שירי מחאה נגדו, אבל במשטרה פועלים לאכיפה של חלק מהמחאה כשייתכן ולא תאפשר הכנסת שלטים למגרש. "אף אחד לא יכול למנוע מאיתנו לשרוק בוז", הסביר אתמול אחד האוהדים שיהיו שותפים למחאה. "אוהדי מכבי חיפה לא נוקטים ומגנים כל סוג של אלימות, אבל לא נשכח לאלירן שכל זמן שהיה כאן חשב על מכבי תל אביב".

אתמול, לאחר שהבין כי הוא לא ברשימות, לוזון הבהיר לאופיר מזרחי כי ההחלטה היא מקצועית. רועי קהת פרסם פוסט נוסף, הפעם בנוגע לסיבה בגללה הוא לא נכלל בסגל. "תודה לכל מי ששלח הודעות והתעניין. אחרי יומיים של וירוס שבמהלכם קיבלתי עירוי לא אקח חלק במשחק היום בהחלטת רופא", כתב הקשר, כפי שהיה ברור עוד אתמול.

(עדכון ראשון 15:32)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully