וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ממשיכה להביס בליגה, ראקיטיץ' חושף: "הייתי קרוב לפיגוע"

בארסה עדיין מושלמת בפסגה אחרי ה-0:3 על ג'ירונה, ואלוורדה רושם את הפתיחה הטובה אי פעם למאמן. הקרואטי שהה בסמוך לאיזור הפיגוע בעיר: "תודה לאל שהקשבתי לאשתי ולא הלכנו לשם"

one

ברצלונה היא הקבוצה היחידה בספרד שנותרה עם 100 אחוזי הצלחה אחרי המחזור השישי, ואחרי שאתמול (שבת) הביסה 0:3 את ג'ירונה, המספרים בהחלט מרשימים: שישה משחקים, שישה ניצחונות, 20 שערים זכות, רק 2 שערי חובה. כשמוסיפים את הסיומת של העונה הקודמת, ברצלונה עומדת כבר על 13 ניצחונות ליגה רצופים, כשהיא משווה את הרצף הכי ארוך שלה מאז אוקטובר 2013 תחת טיטו וילאנובה. אף מאמן בהיסטוריה של ברצלונה לא רשם פתיחה טובה יותר משל ארנסטו ואלוורדה, שהחל את דרכו עם 6 מ-6 בהפרש שערים של +18.

אין פלא שג'ורדי אלבה בחר בסיום להחמיא למאמן החדש של הקבוצה. "היה משחק טוב", אמר אלבה, "כל השחקנים מגיבים היטב למה שהמאמן מבקש מאיתנו, ובינתיים הכל הולך מצוין, אבל ברור שהעונה עוד ארוכה ונותרה עוד דרך ארוכה. ואלוורדה? הוא מנהל את הסגל בצורה טובה מאוד. כולנו משחקים, חלקנו יותר וחלקנו פחות, אבל זה נורמלי. האמת היא שאנחנו מגיבים טוב מאוד לשיטות שלו".

על ליאונל מסי שנעצר באופן יחסי, כשזכה לשמירה אישית על ידי שחקן ג'ירונה פבלו מפאו, אמר אלבה: "שמירה אישית? זה לא משנה אם שמים עליו שחקן או שניים. עם האיכויות שלו, הוא יכול לעבור את כולם. קשה מאוד לעצור אותו".

גם ואלוורדה סייע למסי להתמודד עם השמירה האישית, והעיד ש"הוא ניגש אליי במחצית וביקש ממני עצות איך להתמודד עם זה. לא חושב שהוא היה שקט במיוחד במשחק הזה, אני לא אוהב לבחון אותו עד לדקויות הללו, כי הוא פשוט יודע מה לעשות לבד".

ליאונל מסי ברצלונה מול ג'ירונה. רויטרס
גם השמירה האישית לא עזרה. מסי/רויטרס

בסיום נשאל מפאו על הסוגיה וענה: "זה היה משחק מיוחד, אני מעולם לא שיחקתי בתפקיד כזה, אבל זה מה שהמאמן ביקש ממני. שיקנו טוב, החזקנו בכדור, אבל זאת בארסה, הם יכולים להרוג אותך. מסי? הוא הטוב בעולם, אין הרבה מה לעשות מולו, חוץ מלהיות לפניו ומולו. אני עושה מה שהמאמן מבקש ממני".מפאו סיפר על החוויה הסוריאליסטית של לנסות לעצור את הכדורגלן המוכשר בתבל כשאמר ש"במהלך המשחק מסי שאל אותי כל מיני שאלות מצחיקות, בן כמה אני, איפה התחלתי את הקריירה. בשלב מסוים הוא אמר לי - 'אני מבין שאתה איתי כל הערב הזה'. זה היה משעשע".

איבן ראקיטיץ' נשאל אם מסי התקשה עם השמירה האישית, וסיפק תשובה משעשעת: "האם למסי היה קשה? אני חושב שלמפאו היה קשה. מסי כבר רגיל שמצמידים עליו שומרים". גם סרג'י רוברטו התחייחס לשמירה המיוחדת שהוצמדה למסי, ואמר ש"לג'ירונה היתה תוכנית משחק ברורה, אבל הצלחנו למצוא דרכים להתמודד עם השמירה האישית הזו".

ואלווארדה עצמו סיכם ואמר: "התחושה טובה, שמנו קצת לחץ על ריאל ואתלטיקו מדריד. יש פה אווירה נהדרת. אינייסטה? אנחנו שמחים מאוד ממה שהוא מביא. הוא שחקן חשוב במועדון הזה כבר שנים רבות, וזה נשאר ככה".

בנושא אחר, מסתבר כי ראקיטיץ' היה קרוב מאוד למקום הפיגוע שהתרחש בברצלונה בחודש שעבר, וגבה את חייהם של 13 אנשים. "הייתי קרוב מאוד", אמר, "הייתי בעיר עם המשפחה שלי והתכוננו ללכת למקום בו התרחש הפיגוע. רציתי ללכת לשם, אבל אישתי אמרה שזה יום נחמד ושעדיף לתת לילדים לשחק בפארק שמחוץ לבית. תודה לאל שהקשבתי לה. היינו שלוש או ארבע דקות מאיזור הפיצוץ. כשהתרחש הפיגוע, רבים מהחברים ומבני המשפחה התקשרו אלי כדי לבדוק איפה אנחנו".

עוד באותו נושא

ספרד: ברצלונה הביסה 0:3 בחוץ את ג'ירונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully