וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "זה תמיד אותו דבר כשרונאלדו לא כובש, אתם שואלים שאלות"

ריאל מדריד ניצחה 1:2 את אלאבס, אבל האלופה שוב לא הרשימה, רונאלדו עדיין בלי שער ליגה (בגלל התפקיד?), דני קרבחאל נשחק וזידאן יודע: "אנחנו לא בתקופה מבריקה, יהיו לנו ימים יפים יותר". נקודת האור: דני סבאיוס, והשיא החדש

one

במצבה הנוכחי, ריאל מדריד פשוט הייתה זקוקה לניצחון. הבלאנקוס שוב לא נראו במיטבם גם במחזור השישי בליגה הספרדית, כשניצחו אתמול (שבת) 1:2 את אלאבס במשחק חוץ, אבל אחרי ההפסד הביתי לבטיס, אחרי שברצלונה פתחה ממנה פער של 7 נקודות, אחרי שזינדין זידאן כבר החל לספוג ביקורת בתקשורת הספרדית, גם המאמן הצרפתי מודה שהקבוצה שלו "לא בתקופה מבריקה", אבל יודע: קודם ניצחונות ונקודות, אחר כך כל השאר.

עוד בנושא

מושלמת בפסגה הספרדית: ברצלונה הביסה 0:3 בחוץ את ג'ירונה
הצליחה להתאושש: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את אלאבס

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"אנחנו חייבים לעבור את התקופה הזאת. יהיו לנו ימים יפים יותר". זיזו/רויטרס

דני סבאיוס, במשחקו הראשון בהרכב, כבש שער מוקדם אחרי פתיחה טובה של ריאל, המארחת השוותה לקראת סיום המחצית בשער מפתיע שאיים להגביר את הלחץ על ריאל, אבל סבאיוס השלים צמד וקבע מהר מאוד 1:2. במחצית השנייה רונאלדו המשיך בבצורת שלו כשנעצר פעמיים בקורה, בצד השני גם אלאבס כמעט כבשה ונעצרה רק במשקוף, אבל ריאל יצאה בסופו של דבר עם הניצחון, כשזידאן שוב מתוסכל מחוסר היכולת של חניכיו לכבוש ולנצל הזדמנויות.

"לא היה קל, זו לא תקופה מבריקה עבורנו", אמר זיזו, "אבל השגנו את שלוש הנקודות, ויהיו לנו ימים הרבה יותר יפים בעתיד. אבל אנחנו חייבים להחמיא לבחורים, אחרי שהשקיעו הרבה מאוד בפעם השנייה בשלושה ימים.

"גם היום יכולנו לאבד נקודות, היו גם להם הזדמנויות, למרות שהרבה פחות מאשר לנו. הגיע לנו לנצח, אבל זה הכדורגל, ומבחינתנו שני שערים זה לא מספיק לנוכח כל ההזדמנויות שהיו לנו. אנחנו חייבים לעבור את התקופה הזאת. יהיו לנו ימים יפים יותר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
מנסה, לא מצליח. רונאלדו/רויטרס

מי שאחראי על חלק נכבד מההחמצות הוא כריסטיאנו רונאלדו, שרשם שש הזדמנויות מוחמצות, והעונה הוא כבר עומד על 18 בעיטות לשער בלי לכבוש בשני המשחקים שלו, בחזרה המאוחרת שלו לליגה אחרי ההשעיה. זידאן הכחיש את הטענה שרונאלדו לא הרגיש בנוח בתפקיד החלוץ המרכזי לנוכח ההיעדרות של קרים בנזמה הפצוע.

"זה תמיד אותו דבר כשרונאלדו לא כובש, אתם שואלים שאלות", אמר זידאן, "הוא רצה לכבוש היום, אבל הוא רגוע, זו עונה מאוד ארוכה ובסוף הוא יעשה את ההבדל. הוא יכול לשחק בכמה עמדות שונות. היום הוא שיחק בחוד, כשלוקאס ואסנסיו באגפים, אבל הכדורים שלו לא רצו להיכנס".

נקודת האור הייתה דני סבאיוס, שפתח בהרכב על חשבון טוני קרוס הפצוע, וניצל את ההזדמנות שלו היטב. "אני מאושר בשביל דני", אמר זיזו, "הוא הוכיח שהוא ראוי לשחק עבורנו, כי מלבד לשני השערים היה לו משחק טוב, של ילד שרוצה ללמוד, והוא יקבל עוד הזדמנויות. יש לנו שלוש נקודות הודות לשני השערים שלו".

דני קרבאחל ריאל מדריד. רויטרס
תשוש. קרבאחל/רויטרס

זידאן גם הודה שתיאו הרננדס, שפצוע בכתפו, לא צפוי להיות כשיר למשחק מול דורטמונד ביום שלישי במסגרת ליגת האלופות, והמשמעות היא שדני קרבחאל ימשיך להיות השחקן היחיד בקבוצה שפתח בהרכב בכל המשחקים. "זה הרבה משחקים בשביל דני, אבל הוא חייב להשלים עם זה, יש לנו הרבה שחקנים פצועים", אמר זידאן.

הניצחון אמש היה ניצחון החוץ ה-12 ברציפות של ריאל מדריד בליגה, והאלופה השוותה את השיא של ברצלונה מ-2010/11. בבית, לעומת זאת, המאזן עגום. "אנחנו אוהבים לשחק בברנבאו", אמר זידאן, "זה נכון שכשבוחנים את שלושת המשחקים האחרונים, זה לא נגמר כמו שציפינו. אבל זה הכדורגל, ועכשיו אנחנו רק חושבים על המנוחה לקראת המשחק הבא. בשבוע הבא יש לנו משחק נגד אספניול בניסיון לשנות את הדינמיקה".

דני סבאיוס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
נקודת האור. סבאיוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully