וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנדרה קיין: "אנחנו מחפשים את מייקל רול, הוא קלע גדול"

23.9.2017 / 9:07

גארד מכבי תל אביב החמיא לחברו, שצלף שלשה חשובה בניצחון הדרמטי 100:101 על קאזאן: "קלע שלשה אדירה על ההגנה". על המשחק: "התחלנו קצת לאט אבל ככל שהמשחק התקדם העלנו את הקצב"

שחקן מכבי תל אביב, דיאנדרה קיין. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
סיים עם 17 נקודות. דיאנדרה קיין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב השיגה אמש (שישי) ניצחון מרשים ודרמטי מול קאזאן, 100:101 אחרי הארכה, בחצי גמר טורניר הכנה בכרתים. אחרי משחק צמוד והפכפך, שלשה של מייקל רול בסיום הזמן החוקי שלחה את הקבוצות לשבור את השוויון בחמש דקות נוספות של משחק, מהן יצאו הצהובים עם ידם על העליונה.היריבה בגמר תהיה אולימפיאקוס היוונית, שניצחה 56:70 את הכוכב האדום במשחק השני.

למרות הניצחון, המאמן נבן ספאחיה לא היה מרוצה מכך שחניכיו ספגו 52 נקודות עד להפסקת המשחק, והעיר להם על משחק ההגנה הלקוי שלהם. "היו לנו עליות ומורדות במשחק, אבל השחקנים הציגו אופי", אמר אמש גורם בקבוצה.

דיאנדרה קיין, שסיים עם 17 נקודות, סיכם: "משחק נהדר. שתי הקבוצות יצאו ונלחמו חזק מאוד. התחלנו קצת לאט אבל ככל שהמשחק התקדם העלנו את הקצב והניצחון הוא טוב עבורנו. הרגשתי טוב, ואני חושב שהיה לנו ערב קליעה טוב. לי, לדשון תומאס, גם ג'ון דיברתולמאו קלע סלים חשובים וזה היה ניצחון קבוצתי חשוב". על מייקל רול: "הוא קלע שלשה אדירה על ההגנה. אנחנו מחפשים אותו בקליעות האלה כי זה מה שהוא עושה, הוא קלעי גדול והתזמון היה אדיר".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה את קאזאן 100:101 אחרי הארכה בטורניר כרתים
גל מקל קלע 11 נקודות בניצחון על ריאל מדריד בחצי גמר הסופרקופה
עומרי כספי על סטף קרי: "לא קורה לעיתים קרובות שהקלע הטוב בעולם מחזיר לך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully