וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל קלע 11 נקודות בניצחון על ריאל מדריד בחצי גמר הסופרקופה

הרכז סיים כקלע המוביל של גראן קנאריה, שניצחה את הבלאנקוס 64:73 במשחק הרשמי הראשון של העונה, ועלתה לגמר הסופרקופה. בקרב על התואר, הישראלי יפגוש את ולנסיה, שגברה על מלאגה

שחקן גראן קנאריה גל מקל. גראן קנאריה, אתר רשמי
גל מקל/אתר רשמי, גראן קנאריה

גל מקל פתח אמש (שישי) באופן רשמי את העונה במדי גראן קנאריה, כאשר קבוצתו החדשה הרשימה וניצחה 64:73 את ריאל מדריד בחצי גמר הסופרקופה הספרדי. רכז הנבחרת סיים כקלע המוביל של המנצחת עם 11 נקודות ומחזיקת התואר מהעונה שעברה תנסה להניף אותו בפעם השנייה ברצף, כאשר תפגוש בגמר את מלאגה, שגברה 78:83 על מלאגה בחצי הגמר השני.

ריאל מדריד גילתה, וכנראה לא בפעם האחרונה העונה, שהחיים בלי סרחיו יול לא קלים. גראן קנאריה הובילה לכך אורך המשחק, והגיע ליתרון שיא של 16 הפרש באמצע הרבע השלישי. לקראת הסיום, הבלאנקוס רצו 0:10 וניסו לסגור את ההפרש, אך זה היה מעט מידי ומאוחר מידי. היחיד שתפקד כראוי היה גוסטבו איון, שסיים עם 17 נקודות וחמישה ריבאונדים. צמד אלופי אירופה הטריים, לוקה דונצ'יץ' ואנתוני רנדולף הסלובנים, עדיין לא התאוששו מהיורובאסקט וסיימו עם 6 ו-2 נקודות בהתאמה.

מן העבר השני, המארחת הציגה חלוקה ססטיסטית שוויונית. מקל קלע ב-3 מ-7 מהשדה, והוסיף אסיסט ושלושה ריבאונדים בלמעלה מ-20 דקות על הפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully