וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "החתמת סטראטורס פרפרוגלו מרשימה, הוא לא בא להיות כוכב"

22.9.2017 / 14:20

בשורות האלופה מתלהבים מצירופו של היווני בן ה-33 שיגיע ארצה בשבוע הבא לבדיקות רפואיות: "שחקן מצוין ומרשים. ברגע שהבנו שמצבו של קינזי לא ברור, היינו צריכים לפעול ולהביא גיבוי"

סטרטוס פרפרוגלו שחקן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
גיבוי לקינזי. פרפרוגלו/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים

הפועל ירושלים הפתיעה את עולם הכדורסל הישראלי כשהודיעה אתמול (חמישי) בלילה על החתמתו של סטראטורס פרפרוגלו. הפורוורד היווני בן ה-33 שנמצא בקשר טוב עם המאמן בן ארצו פוטיס קציקאריס יגיע ביום ראשון לבדיקות רפואיות, לאחריהן יצטרף לחבריו החדשים.

"זו החתמה משמעותית שלנו כי הוא שחקן מצוין ומרשים", אמרו במועדון, "הוא מכיר טוב את המאמן ויש ביניהם קשר טוב מהנבחרת. הם שוחחו כמה פעמים לפני ההחתמה ואנחנו עוקבים אחריו כמה שבועות".

בירושלים הוסיפו וסיפרו על ההחתמה: "ברגע שהבנו שמצבו של טרנס קינזי לא ברור, וכל עוד אנחנו לא יודעים מתי הוא חוזר לשחק, היינו צריכים לפעול ולהביא גיבוי. פרפרוגלו היה פנוי, והיינו צריכים שחקן. בנינו קבוצה טובה, כך שהיינו צריכים שחקן ראוי וזה הסתדר. היורוקאפ ושלב הבתים, הוא קצר, זה לא כמו היורוליג, אין אפשרות לתקן בשלב הביתים הראשון וגם למיקום יש משמעות, כך שפעלנו.

"יש לו ניסיון רב ביורוליג, זה חשוב. יותר מכך, הוא זכה בתארים וזה התאים למטרות הקבוצה. הוא מודע שהוא לא בא להיות כוכב הקבוצה אלא להיות חלק מהקבוצה, מהשיחות שערכנו איתו הוא התרשם מהקבוצה ורצה להיות חלק מזה. הוא מבין ומכיר את המטרות ויעשה על המגרש את הדברים הקטנים. כל הדברים הצביעו על זה שזה מתאים לנו, הוא בעמדה שאנו צריכים, וזה גם הסתדר כספית".

פרפרוגלו (2.03 מטר) שיחק בעבר באימפריות כמו פנאתינייקוס, אולימפיאקוס, אנאדולו אפס וברצלונה, ממנה נפרד בתום העונה שעברה. הוא זכה שלוש פעמים ביורוליג (2009 ו-2011 עם פנאתינייקוס וב-2013 עם אולימפיאקוס), כמו כן הוא זכה בארבע אליפויות ביוון ובשלושה גביעים, בגביע טורקי ונבחרת שש פעמים למשחק האולסטר של הליגה היוונית. בנוסף, פרפרוגלו היה חלק מנבחרת יוון שזכתה במדליית הארד ביורובאסקט 2009 בפולין.

עוד בנושא:

סטראטוס פרפוגלו חתם בהפועל ירושלים לעונה אחת
קציקאריס: "אנחנו משתפרים ממשחק למשחק, צריך לעבוד על החולשות"
הכנה: הפועל ירושלים ניצחה 70:81 את סראגוסה בספרד

סטראטוס פרפרוגלו ברצלונה. GettyImages
ניסיון עשיר. פרפרוגלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully