וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטראטוס פרפרוגלו חתם בהפועל ירושלים לעונה אחת

22.9.2017 / 0:53

הפורוורד היווני הוותיק (33, 2.03 מטר), שזכה בשלושה תארי יורוליג בעבר, מגיע לבירה וישחק תחת המאמן קציקאריס, שאמר: "הוא יוסיף לנו עומק, איכות וניסיון". האלופה ניצחה את בילבאו

סטרטוס פרפרוגלו שחקן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
החתמה מסקרנת. פרפרוגלו/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים

הפועל ירושלים הודיעה הלילה (בין חמישי לשישי) על החתמה מפתיעה: סטראטוס פרפרוגלו היווני בן ה-33 חתם אצל האלופה הישראלית לעונה אחת. פרפרוגלו (2.03 מטר) שיחק בעבר באימפריות כמו פנאתינייקוס, אולימפיאקוס, אנאדולו אפס וברצלונה, ממנה נפרד בתום העונה שעברה. הוא זכה שלוש פעמים ביורוליג (2009 ו-2011 עם פנאתינייקוס וב-2013 עם אולימפיאקוס), כמו כן הוא זכה בארבע אליפויות ביוון ובשלושה גביעים, בגביע טורקי ונבחרת שש פעמים למשחק האולסטר של הליגה היוונית. בנוסף, פרפרוגלו היה חלק מנבחרת יוון שזכתה במדליית הארד ביורובאסקט 2009 בפולין.

עוד בנושא
ג'ורדי ברתומאו: "היורוליג עשויה לגדול ל-18 קבוצות בעונה הבאה"
קציקאריס: "אנחנו משתפרים ממשחק למשחק, צריך לעבוד על החולשות"
ההשפלה של טייריס רייס: נשלח להתאמן עם המילואים של ברצלונה

פרפרוגלו יצטרף לחבריו החדשים עם שובם ארצה מתום מחנה המשחקים בספרד. מאמן ירושלים פוטיס קציקאריס התייחס להחתמה כשאמר: "אנחנו נרגשים מאוד להחתים את סטראטוס פרפרוגלו. מדובר בשחקן שזכה בשלושה תארי יורוליג ושיוסיף לנו איכות, ניסיון ועומק. התוספת שלו תתרום לכימיה הקבוצתית שלנו ויותר מהכול, הוא יודע מה דרוש כדי לנצח". בעונה החולפת קלע 6.4 נקודות למשחק והוסיף 3.1 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים ב-21 דקות ביורוליג. עונת השיא שלו מבחינת ממוצע נקודות ביורוליג הייתה 2013/14 באולימפיאקוס, אז קלע 9.9 נקודות למשחק וקלט 3.7 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

מאמן הפועל ירושלים פוטיס קציקאריס. הפועל ירושלים, אתר רשמי
מאזן של 2:2 במשחקים בספרד. קציקאריס/אתר רשמי, הפועל ירושלים

מוקדם יותר, הפועל ירושלים השיגה ניצחון שני במשחקי ההכנה שמקיימת האלופה בספרד. זאת לאחר שהשחקנים של פוטיס קציקאריס השיגו 88:96 על בילבאו אותה הדריך המאמן החדש של ירושלים בתחילת העשור הנוכחי.

ירושלים נטלה את ההובלה מהרבע הראשון והובילה בסיומו 17:23 זאת כששמונה שחקנים הצליחו לקלוע נקודות לזכות הקבוצה הישראלית. הרבע השני היה צמוד יותר אך ירושלים הצליחה להגדיל בו את הפער והובילה במחצית 35:44 כשג'רום דייסון הוביל את הקלעים עם 14 נקודות.

במהלך הרבע השלישי ירושלים כבר הגדילה את הפער ל-50:67 אחרי שתי נקודות של איגור מאיור והובילה בסיומו 53:67. ברבע האחרון הקבוצה הבאסקית ניסתה לבצע קאמבק אך לא הצליחה להתקרב לירושלים שהשיגה ניצחון 88:96. המאזן של ירושלים במשחקי ההכנה בספרד עומד כעת על שני ניצחונות לעומת שני הפסדים.

קלעו להפועל ירושלים: ריצ'ארד האוול 15 נקודות ו-3 ריבאונדים, ג'רום דייסון 14 נקודות ו-4 אסיסטים, אלן אומיץ' 13 נקודות ו-6 ריבאונדים, בר טימור 11 נקודות ו-7 אסיסטים, קרטיס ג'רלס 9 נקודות ו-3 ריבאונדים, ליאור אליהו 8 נקודות ו-7 ריבאונדים, אוסטין דיי 8 נקודות, יותר הלפרין 7, יוגב אוחיון 6, איגור מאיור 5.

הרבו לקלוע לבילבאו: לוסיו רדיבו 24 נקודות, דיאן טודורוביץ' 13, ואסיליה ווצ'טיץ' 10, פאר תומאס וטים קמפטון 8 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully