וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני "אופטימי" לגבי טרייד מהניקס ליוסטון עד יום שני

עיתונאי המקורב לשחקן טען כי הוא ומשפחתו "כבר עברו מנטלית ליוסטון", אך הסיטואציה עדיין בעייתית מאוד. למרות זאת, קיימת "אופטימיות זהירה" לגבי טרייד לפני יום התקשורת בשבוע הבא. וויגינס עומד לקבל ממינסוטה הארכת חוזה מקסימלית: חמש שנים, 148 מיליון דולר

שחקן ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני. GettyImages
אולי בכל זאת? אנתוני/GettyImages

במחנה של כרמלו אנתוני שוררת "אופטימיות זהירה" לגבי העברתו בטרייד ליוסטון עוד לפני יום שני הקרוב, אז יתקיימו ימי התקשורת שיוציאו לדרך את ההכנות לפתיחת עונת ה-NBA. כך מדווח פרנק איסולה, עיתונאי "ניו יורק דיילי ניוז", הנחשב למקורב מאוד הן למלו והן לקבוצתו הנוכחית, ניו יורק ניקס.

איסולה כתב: "לפני שבועיים, אשתו של כרמלו, לה לה, הודתה שהמשפחה האמינה שהטרייד כבר יושלם עד עכשיו. ברמה המנטלית, כרמלו והמשפחה שלו כבר עברו הלאה, ליוסטון. אלא שהמציאות היא סיפור אחר".

המציאות הזו בעייתית הרבה יותר מבחינת אנתוני, שכן הוא מחזיק בסעיף המאפשר לו לפסול כל טרייד. על הסעיף הזה הוא מוכן לוותר רק עבור קבוצה אחת, הרוקטס, שצירפו בקיץ אל ג'יימס הארדן את חברו הטוב כריס פול. אלא שהרוקטס יוכלו להביא את אנתוני רק אם ימצאו קבוצה שתיקח מהם את ריאן אנדרסון והחוזה הכבד שלו (60 מיליון דולר מובטחים לשלוש השנים הבאות) וכרגע לפחות, לא נראה שיש קבוצה כזו באופק.

"הניקס, תחת הנשיא החדש סטיב מילס והג'נרל מנג'ר החדש סקוט פרי, נמצאים בעמדה שמאפשרת להם להמתין לדיל הטוב ביותר לפני שהם שולחים את כרמלו לדרכו. נכון לרגע זה, כרמלו תקוע בגלל המצב מול יוסטון".

אנתוני הגיע לניקס מדנבר ב-2010 ולמרות שהפך לכוכב הקבוצה, הוא לא הצליח להוביל את המועדון להצלחות גדולות במיוחד, בעיקר בשנים האחרונות שהיו עגומות. בעונה החולפת הוא נקלע לעימותים רבים עם הנשיא הקודם, פיל ג'קסון, שאף אמר שאנתוני סיים את חלקו בקבוצה, לפני שג'קסון עצמו פוטר. למרות הקשיים, את עונת 2016/17 סיים אנתוני עם 22.4 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בממוצע למשחק, כשגם בגיל 33 יש לו לא מעט מה לתרום עדיין.

* שאמס צ'ראניה מ"יאהו" מדווח כי אנדרו וויגינס ומינסוטה נמצאים "על סף סיכום" על הארכת חוזה מקסימלית, חמש שנים תמורת 148 מיליון דולר.

עוד בנושא:

מתחים באלופה? "שחקני גולדן סטייט מובכים מהקיץ של דוראנט"
ידם בכל: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של מילווקי באקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully