וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונדואן נפצע וייבדק, מוריניו: "אולי היה עדיף בלי גביע הליגה"

קשר מנצ'סטר סיטי פתח לראשונה אחרי תשעה חודשים וסיפק רגעי חרדה כאשר תוקל ונפגע. גווארדיולה: "חשבתי על הגרוע ביותר, אבל כנראה שזו פציעה קלה". מאמן יונייטד דיבר נגד המפעל

שחקן מנצ'סטר סיטי אילקאי גונדואן. רויטרס
"יש לו כאב קל בברך". גונדואן על הדשא, אתמול/רויטרס

באנגליה, בניגוד לשאר הליגות הגדולות של היבשת, לא ערכו מחזור אמצע שבוע בליגה אלא סיבוב משחקים בגביע הליגה. אף הפתעה מרעישה לא נרשמה, כאשר ארסנל, צ'לסי, אברטון, מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי העפילו לשמינית הגמר. הקבוצות ניצלו את ההזדמנות כדי להעניק דקות לשחקנים מסוימים, כמו מייקל קאריק שפתח לראשונה במדי יונייטד העונה, וכך גם יאיה טורה ואילקאי גונדואן (שנפצע) בסיטי ואדן הזאר בצ'לסי.

מחזיקת הגביע, יונייטד ניצחה 1:4 את ברטון, למרות שז'וזה מוריניו ערך תשעה שינויים מההרכב שהביס את אברטון במחזור הליגה האחרון, ונשאל בסיום מה דעתו על המפעל. "אם אתה שואל אותה אם הכדורגל האנגלי היה יכול לשרוד או אפילו להיות טוב יותר בלי התחרות הזו, אז אני אומר אולי. אולי היינו מגיעים רעננים יותר למשחקים במפעלים האירופיים".

גונדואן, שפתח ב-1:2 על ווסט ברומיץ' לראשונה אחרי פציעה של תשעה חודשים, ואף בישל ללירוי סאנה את השער הראשון במשחק. במהלך המשחק, הוא תוקל על ידי קלאודיו יאקוב ונשאר שכוב על הדשא. הוא קיבל טיפול ודידה החוצה, במה שכמובן הדאיג מאוד את פפ גווארדיולה, ששמח לגלות בסיום שההערכות הראשוניות אופטימיות למדי.

"אני לא חושב שזה רציני", אמר, "זה לא עניין של שמונה חודשים, רק פציעה קלה. לצערי המהלך היה קשוח אבל מקווה שהוא יחזור במהרה. דיברתי איתו והוא בסדר. יש לו כאב קל בברך. נערוך לו בדיקות, אבל הרופא והפיזיותרפיסט אמרו לי שזה לא עניין גדול. סבלתי בשבילו כשהוא שכב על הדשא. ברגע הזה, חשבתי על הגרוע ביותר. אי אפשר לדמיין שהוא התאמץ כל כך להשתקם ולחזור רק בשביל להיפצע מיד שוב".

עוד בנושא

גביע הליגה: צ'לסי, ארסנל, יונייטד, סיטי ואברטון בשמינית הגמר
פטר בוס עשה היסטוריה: "זה היה המשחק הכי קשה שלנו העונה"
זינדין זידאן: "הכדורים פשוט לא רוצים להיכנס, במיוחד בברנבאו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully