וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אריק סאבו חולה ועשוי להיעדר מהמשחק מול קרית שמונה

20.9.2017 / 10:41

צרות בהגנת בית"ר: הסלובקי בספק גדול למפגש ביום שני, ממנו ייעדרו גם קונטה והייסטר. קלטינס עשוי לעבור לעמדה אחורית, כעס בקבוצה על הייסטר: "אם יתנהג בצורה כזאת שוב, הוא יהיה בבעיה גדולה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הקשר הסלובקי אריק סאבו, שלא מתאמן עם בית"ר ירושלים כבר שלושה ימים, הגיע הבוקר (רביעי) לבית וגן לביקור אצל רופא הקבוצה. הקשר סובל מוירוס ו"נראה רע", על פי עדויות. הרופא נתן לו עוד מספר ימי מנוחה, וכעת הוא נמצא בספק למשחק מול קרית שמונה ביום שני.

מרסל הייסטר לא אהב את העונש שנגזר עליו בבית הדין (הרחקה מחמישה משחקים בפועל ושלושה על תנאי למשך שנה) בעקבות התנהגותו מול הפועל חיפה ונראה כועס, אך בבית"ר אמרו: "אולי נערער, אך מה שהוא עשה חמור מאוד. גם ההתנהלות שלו לאחר מכן. הוא יעמוד לוועדת משמעת ויספוג קנס, אם יחזור עוד פעם על התנהגות לא ראויה הוא יהיה בבעיה קשה מאוד".

פול אדגר טען בפני אנשי המועדון כי אינו מוצא נעליים במידה מתאימה וכי במשחק האחרון שיחק עם נעליים שאנטואן קונטה השאיל לו. השחקן טען כי המידה איתה שיחק בפינלנד אינה תואמת את הנעליים כאן ובבית"ר ידאגו לו לנעליים מתאימות. השחקן צפוי לעבור בקרוב מבית מלון לדירה בירושלים, ובקבוצה מקווים שזה יקל על תהליך ההתאקלמות שלו.

לקראת המשחק מול קרית שמונה המאמן גילי לבנדה ייאלץ לבצע מספר שינויים בשל החיסורים של אנטואן קונטה, מרסל הייסטר ואולי גם אריק סאבו. טל כחילה ומיקי סירושטיין עשויים לפתוח כבלמים כאשר המאמן מתלבט אם להוריד את דוד קלטינס לעמדה הגנתית או להשאירו בקישור. איתי שכטר צפוי לחזור ל-11.

עוד בנושא:

המנהלת הודיעה: נדחה ביום המשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים
הייסטר הורחק מחמישה משחקים בפועל ושלושה על תנאי למשך שנה
ניר ברקת: "בית"ר ירושלים היא מותג חשוב להצלחת העיר"

שחקני בית"ר ירושלים עידן ורד, אריק סאבו. ברני ארדוב
לבנדה יאלתר הגנה? סאבו ועידן ורד מאוכזבים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully