וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסל הייסטר הורחק מחמישה משחקים בפועל ושלושה על תנאי למשך שנה

19.9.2017 / 17:08

מגן בית"ר ירושלים נענש על ידי בית הדין של ההתאחדות בעקבות ההרחקה שלו לאחר ה-3:3 מול הפועל חיפה בשבת. קודם לכן אמר: "הייתי עצבני ואולי עשיתי טעות". הקבוצה מהבירה שוקלת לערער

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות מהמשחק בשבת

מרסל הייסטר הורחק היום (שלישי) מחמישה משחקים בפועל ושלושה נוספים על תנאי למשך שנה. זאת לאחר שעמד לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות האירועים שהתרחשו באצטדיון טדי לאחר ה-3:3 מול הפועל חיפה בשבת האחרונה. לאחר שריקת הסיום, קילל המגן הגרמני את השופט וירק לעבר חדרו. בסופו של דבר הייסטר הורשע בהתנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות והפרת סדר, כמו גם בגין העלבת שופט. זאת על בסיס דו"ח השיפוט, שייחס לו שפיכת מים מבקבוק לעבר צוות השיפוט ויריקה לעבר הדלת הפתוחה של חדר השופטים. השחקן עצמו אישר כי אמר בשפתו ביטוי המהווה קללה לעבר השופטים, לא הכחיש את היריקה, אבל בכל הנוגע לשפיכת המים הוא כפר מכל וכל במיוחס לו.

דור מלול הפועל חיפה מול מרסל הייסטר בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הייסטר מול מלול בשבת/קובי אליהו

בפתיחת הדיון ניסה הייסטר להסביר את האירועים מהזווית שלו כשאמר: "אני מתנצל, אבל הבינו את הדברים לא נכון. הקללה בקרואטית לא הייתה מכוונת לשופטים. הייתי עצבני ואולי עשיתי טעות, אבל הגזימו עם מה שכתבו בדו"ח. העניין עם בקבוק המים עוד היה במגרש, שפכתי לעבר שחקן וקצת עף על השופט. לא התכוונתי בכלל שזה מה שיקרה, חייכתי אליו כשהסתכל אליי והייתי בטוח שהכל בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully