וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר כבר לא מושלמת אחרי 1:1 מול בולוניה בחוץ

הנראזורי נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות מפתיחת העונה באיטליה. סימונה ורדי העלה את הקבוצה מאמיליה רומאניה ליתרון בדקה ה-32, מאורו איקרדי איזן בפנדל מוזר בדקה ה-77 וקבע חלוקת נקודות

מאורו איקרדי שחקן אינטר מול פיליפ הלאנדר שחקן בולוניה. רויטרס
איקרדי שוב לקח אחריות/רויטרס

המחזור החמישי בליגה האיטלקית נפתח הערב (שלישי) כשאחרי ארבעה ניצחונות מאז פתיחת הסרייה A, נעצרה אינטר ואיבדה לראשונה נקודות, מה שמותיר את נאפולי ויובנטוס כשתי המושלמות היחידות בליגה. השתיים ינסו לשמור על מאזן מושלם גם אחרי חמישה משחקים כשהמחזור יימשך ברביעי עם כל שאר המשחקים במחזור הנוכחי. יובנטוס, שהצליחה להתאושש מההפסד לברצלונה לפני שבוע עם ניצחון ליגה, תארח את פיורנטינה, נאפולי תצא למשחק חוץ קשה מאוד מול לאציו וצ'ירו אימובילה הלוהט.

סימונה ורדי העלה את הקבוצה מאמיליה רומאניה ליתרון בדקה ה-32. ברונו פטקוביץ' מצא את ורדי, שעבר את השומר שלו ובעט כדור נהדר מ-20 מטר לפינה הקרובה כדי לקבוע 0:1. הנראזורי קיבלו פנדל בדקה ה-75 אחרי טעות קשה ודי מוזרה של אדם מאסינה, שמעד וחבט ברגלו של ז'ואאו מריו. מאורו איקרדי לקח אחריות ובדקה ה-77 בעט פנדל בעוצמה אדירה, לשוער לא היה שום סיכוי וזה 1:1 בסיום. אינטר שומטת נקודות לראשונה העונה, אבל יכולה להיות בסך הכול די מרוצה מהנקודה שהוציאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully