וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר באסיפה: "יש כאן קפיץ שתקוע. צריך לשחרר והכל יתפוצץ"

19.9.2017 / 8:10

מאמן מכבי פתח תקוה דיבר עם השחקנים: "יש כאן שחקנים שרציתי בעבר, מאמין בסגל". שחקנים: "הוא שונה מקובי רפואה, נצטרך להתרגל". גידי קאניוק ביקש סיוע מהמועדון בעקבות תביעה

קובי אליהו

שרון מימר רק החל באופן רשמי את תפקידו כמאמן מכבי פתח תקוה, אבל כבר אתמול במהלך האימון הראשון שוחח עם השחקנים. האסיפה הראשונה שלו הייתה קצרה, ובמהלכה הוא הבהיר שהגיע לקבוצה בעיקר בגלל הסגל שמונה מספר שחקנים שהוא מכיר היטב. "יש בקבוצה הזאת כמה שחקנים שאני מכיר, שרציתי בעבר בקבוצות שבהן אימנתי. באתי לקבוצה כי אני מאמין בשחקנים ובסגל שיש פה", פתח מימר. "אני שמח להגיע למועדון שיש לו מטרות, בטוח שנחזיר את הקבוצה למקום שהיא ראויה לו. יש כאן קפיץ אבל אני מזהה שהוא תקוע, לא מצליח לצאת. צריך לשחרר אותו כדי שיקפוץ ואז הכל יתפוצץ".

מימר התכוון לשלושה שחקנים אותם אימן בעבר – שלומי ארבייטמן בהפועל באר שבע (כעוזר), גל לוי ותאי בריבו הצעיר, ששיחקו בראשון לציון. הוא התכוון גם לחמישה שחקנים אותם רצה בקבוצות בהן אימן – יובל שבתאי ועודד אלקיים אותם רצה בבית"ר ירושלים, ושלושה שחקנים אותם רצה בהפועל כפר סבא – רומאריו פירס, יובל שבתאי ולירוי צעירי. לאחר האסיפה אמרו שחקנים בקבוצה: "שרון הוא ההפך הגמור מקובי. עזב אותנו מאמן שהיה מעורב בכל פרט, מאוד אקטיבי בכל מה שקשור לקבוצה. שרון הוא המאמן השקט, נותן יותר ספייס לשחקנים. נצטרך להתרגל לזה".

עוד בנושא:

מימר: "יש בפתח תקוה סגל מצוין". אבי לוזון: "לא התלבטתי לגביו"
עומר גולן: "מצער שהגענו למצב הזה"
רפואה: "החלטתי להתפטר לפני שבועיים". זוארץ: "מאוכזב ממנו"

תומאש סיבוק מכבי פתח תקוה מול חן עזרא בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"שרון ינסה להוציא ממנו יותר". תומאש סיבוק/קובי אליהו

אחת המטרות שהלוזונים מייעדים למימר הוא לנסות ולהוציא יותר מקפטן נבחרת צ'כיה, הבלם תמאש סיבוק. במועדון ישנה אכזבה רבה ממנו ומימר אמור לקחת אותו כפרוייקט אישי. "נתנו לסיבוק הכל, מפרטים גדולים כמו שכר ועד מימון בית הספר הטוב באזור בהרצליה לילד. הוא מרוצה כאן, אבל משהו מוזר קורה איתו. שרון ינסה להוציא ממנו יותר", אמרו במועדון. עדיין לא ברור האם לאור ההופעות האחרונות שלו סיבוק יפתח מול סכנין. ז'והאן מרסיאל יפתח בכל מקרה, כשעומר דנינו והצ'כי יתחרו על המקום הנוסף.

בנושא אחר: הקשר גידי קאניוק פנה לראשי המועדון וביקש מהם לסייע לו בנוגע לתביעה שמתוכננת נגדו. סוכן השחקנים דודו דהאן, כך מתברר, מתכוון לתבוע את השחקן בעבור עמלה שלטענתו לא שולמה לו עבור המעבר לליגה האוזבקית. מי שייצגה אותו בעסקה היא סוכנת השחקנים ויקי וקנין, אך דהאן טוען כי קאניוק היה חתום לו על הסכם ייצוג שטרם הסתיים. לאור ההיכרות עם דהאן, במועדון ינסו לסייע לקאניוק בעניין.

עוד באותו נושא

מימר: "יש בפתח תקוה סגל מצוין". אבי לוזון: "לא התלבטתי לגביו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully