וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה: משה סיני מונה למאמן הקבוצה עם חוזה לשנתיים

כארבע שנים לאחר שעזב את מכבי פתח תקוה, כוכב העבר חוזר לקווים ויתחיל קדנציה שנייה אצל נועלת הטבלה בליגה הלאומית, שטרם כבשה שער העונה. סיני יחליף בתפקיד את אייל לחמן

משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
חוזר לקווים אחרי כמעט ארבע שנים. סיני/ברני ארדוב

נועלת הטבלה בליגה הלאומית, מכבי הרצליה, יצאה הערב (שני) לדרך חדשה, כאשר מינתה את משה סיני למאמנה החדש והוא חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה. סיני חתם על חוזה לשנתיים.

לאחר שאתמול סיים אייל לחמן, שהחל את העונה על הקווים של הקבוצה של אריאל שיימן, את תפקידו כמאמן בשל פתיחת העונה הכושלת, כעת נמצא לו המחליף.

בפני סיני ניצבת מלאכה לא קלה. הרצליה איבדה בפגרה את כובש השערים הבכיר שלה אשתקד, ז'ורדן פושה, שעבר להפועל רעננה מליגת העל. בלעדיו, הקבוצה פשוט לא מוצאת את עצמה התקפית ובתום חמישה מחזורים בליגה הלאומית מאזנה עומד על נקודה בודדת ויחס שערים של 8:0, כך שהיא טרם מצאה את הרשת.

עוד לפני פרישתו ממשחק פעיל מונה סיני למאמן-שחקן במועדון בו כיכב לאורך הקריירה, הפועל תל אביב, אך לאחר כמה שנים לא מוצלחות הוא התפטר ב-1997. בהמשך דרכו כמאמן עבד במכבי פתח תקוה והפועל כפר סבא ובשנת 2000 מונה למאמן הנבחרת הצעירה. בתום ארבע שנים בתפקיד, עבר להיות עוזר מאמן הנבחרת הבוגרת, תחילה של אברהם גרנט ולאחר מכן של דרור קשטן.

הוא עזב את הנבחרת ב-2010 ומונה למאמן מכבי הרצליה, שם עבד עונה אחת לפני שהתפטר. בינואר 2012 מונה למאמן מכבי פתח תקוה, גם אז במקומו של לחמן, אך לא הצליח להשאיר את המלאבסים בליגת העל. בעונה הבאה הוא החזיר אותם מהלאומית לליגת העל, אך ב-2013/14, אחרי ניצחון בודד בעשרה מחזורים, התפטר מתפקידו בפתח תקוה ולא אימן מאז ועד עכשיו, במשך כמעט ארבע שנים, כאשר הוא עובד כפרשן בין היתר בזמן הזה.

עוד בנושא:

מכבי הרצליה: אייל לחמן סיים את תפקידו כמאמן, יהפוך למנהל מקצועי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully